God morgon 29 Januari
God morgon
Här är de lite små kallt ute. Ska strax åka till jobbet med bussen. Hästarna mår bra och äter sig fortfarande i form. På grund av all isgata som finns här så har jag inte kunnat köra igång med träningen alls. De har varit ngn dag då och då man har kunnat vara i sommarhagarna men i mörker är de ingen hit.
I morgon kväll åker jag till Mullsjö eller hem som jag kallar de =) Ska med på utställningen på Lördag och visa lite hingstar. Ska bli så roligt att komma ut igen. Saknar verkligen utställningarna nu.
Ha en bra dag alla och ta vara på dagen
p,s Är bara tvungen att bifoga ett kort på en färgglad shetlandsponny i nya hööks modet 

Go Morgon
det var länge sedan jag skrev i en morgon tråd… idag får jag bli hemma från jobbet, feber o bihålsinflammation.. men men i morgon ska det nog gå att jobba igen.
tur Sandra att du kunde hoppa in o hjälpa till mied utställningen.. kände inte för att ställa mig i kallt ridhus m feber…
I natt har våra hundar varit hel tokiga… o nu vid halv fem fick vi förklaringen.. en glad unghingst gick runt här uppe vid huset o har nog gjort så hela natten.. så idag får killarna vara inne medan jag kollar av staketet.
nu ska jag försöka ta ut stona ivf… blank is ute men det ska nog gå.. Ha en bra dag !!!

Godmorgon,
Är ledig idag. Ska till Hööks och sedan till stallet. Inget mer inplanerat direkt.
Ha det bra alla!
God morgon
Jag är faktiskt ledig idag! Hästarna är utsläppta och jag ska snart gå ut och städa åt dem. I kväll blir det nog bio med pojkvännen, om vi kommer överens om vad vi ska se - ingen svensk film i alla fall har jag fått gå med på.
Snöar här nu, väldigt onödigt, ponnyerna är konstant blöta i pälsen 
Ha det bra!
#4 Var och såg Yes Man i går, den var ganska rolig, även fast jag har svårt med Jim Carrey 
Delad glädje är dubbel glädje :)
#5 Tack för tipset, har inte kollat vad som går än. Är inte heller så förtjust i Jim Carey direkt…
God förmiddag !
Här är grått och trist väder idag, och isgata överallt. Inbjuder inte direkt till att vara ute i halkan. Har nyss kommit hem från ett läkarbesök (ren rutinkontroll) och ätit årets första semla. Mums.
Se´n i em får jag nog ta tag i borstningen av vinterpälsarna, dom fäller inte så mycket men dom kliar sig mycket, och tycker det är så skönt när dom blir borstade"kliade.
Ha en bra dag !

#1 *visslar* min lille kille vill så gärna se sig om på Solliden så han ville väl ta en egen tur runt gården
. Hälsa på sina systrar och så 
God kväll!
Jobbat idag och det har varit rätt ok, ev. så ska vi hem på permiss i morgon.
Har super ont i nacken men jag tänker inte bry mig om det 
Ska bara bädda ner mig och trycka in en påse godis sen ska jag inte göra mer.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Godkväll !
Idag har man jobbat hela dagen, nu står middag på schemat sen koppla av o hjälpa barnen med läxorna.
Pulat lite med hemsidan samtidigt som man lagar mat, det är kul att fixa och lägga ut bilder mm.
Setat och letat lite utställningar mm med.
Nää nu ska jag sätta fart.
#0 Hon passar kanon fint i täcket Sandra en riktig färgklick. Vilken buse till lill kille du har 
#10 vad är din adress till din hemsida? blir ju nyfiken
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#11 http://www.puzzel-med-familj.se/ är adressen till Sussies och Puzzels hemsida
#4 Vad blev det för film? 
#13 Australia, det var den enda som gick så sent.
#14 Vad trevligt, var filmen bra? Har belat sett den.
#15 Den var jättebra, superfin natur och vybilder, vore häftigt att åka dit någon gång.