Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 591 ggr
RebeckaKihlberg
0

God morgon 17/10

God morgon shettisfantaster!

En vanlig dag på jobb väntar…

Hoppas ni får en bra dag

cinna
0

Håller minstingen hemma från dagis idag. Näsan rinner, feber och är allmänt hängig. Ska köra iväg stora tjejen till skolan snart. I em när maken vaknat är det höhämtning som gäller.

9 grader varmt, och mulet så på med täcke på stora pållan, den lilla frusna stackarnFlört är SÅ SYND om henne när hon blir blöt. Har nog aldrig mött en så frusen häst förut. Grannens kommentar förra vårvinter, är islandsmänniska, "Oj vilken fin sommarpäls hon fått!" "Hrmm, det är hennes vinterpäls…"Generad

VeronicaP
0

Morr morrn , ja idag är det jobb igen. Halvblods åringen är på bättringsvägen Sulfan hjälper och hon är inte lika halt och svullen längre. De där stora krakarna är allmänt klenare så är det bara *S*

Milla
0

morrn morrn, vi har sol idag men hua så kallt det är.

Ska iväg till jobb nu men jag hade faktiskt hellre blivit i sängen, är förkyld och super trött.

Pst! veronica det blir inget, än en gång så lyssnade jag på dig,hm måste nog sluta fråga dig om rådOskyldig

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Sasser
0

godmiddag!

Lyckas slita mig från skolböckerna….enkelt att halka in på roligare sidor än dom jag borde vara på. Idag måste jag få hem mer mat åt djuren så det blir väl en lucka till i skolarbetet..:)

Ha en bra dag, hälsningar från ett gråkallt Dalarna.

RebeckaSvensson
0

God middag.

Vaknade precis, andra dagen den här veckan som jag försovit mig. Inte bra alls. Ingen föreläsning, men desto mer att läsa själv. Får väl sitta uppe hela natten för att hinna med allt. Blev iaf nästan klar med hemtentan inatt.

Charlotte-Aveback
0

#5: Men Rebecka … kanske dags att investera i en ny väckarklocka? Flört

Sofia_Schultz
0

God middag!

Sitter i skolan som vanligt och "skriver arbete" Flört hur spännande som helst med hinduism och Buddhism.

RebeckaSvensson
0

#6 Idag ringde både min brors och min väckarklocka i ett rum på 20 kvm, utan att ngn vaknade. Behöver nog investera i en sådan som Kalle har, där täcket dras bort och sängen fälls ihop :-) Behöver en sådan till imorgon för då har vi dugga som jag inte får missa.

#7 Oj, vad spännande det låter… Glad jag slipper sånt nu…

cinna
0

#6 Ge oss ditt telefonnr så kan vi telefonterrorisera dig från tidig morgon. Maken VABar imorgon så jag LOVAR att ringa 5.45 när min klocka drar igångRäcka ut tungan

Hanna-D
0

God kväll!

Vilken underbar höstdag! Har jobbat, red därefter ut en lång tur i skogen och galopptränade - härligt! Lite blåsigt bara om man ska vara gnällig.

I dag åkte en av mina ponnyer till sin nya ägare, det känns i hjärtat men det är till ett kanonhem men ändå…

Annette
0

God kväll och strax god natt!

I morse klev jag upp 03.30, startade färden mot Ullared en timme senare. Vi avslutade dagen med Ikea i Jönköping, så det blev shopping i 12 hela dagen. Jag spenderade 500:- i timmen.Glad Får nog be chefen om löneförhöjning på mötet i morgon.

Men nu är barnens julklappar köpta, vi behöver inte frysa och har tvål och hårschampoo till våren ungefär.
Shettisprylar var det dåligt med. Det enda jag köpte på hästavdelningen var en grimma.  Behövde ett tredelat bett, men de var slut i den storleken jag behövde.

Nu får jag nog krypa i säng. Kl. 8 i morgon skall fikat till 35 personer vara klart. Jag blir trött bara jag tänker på det, somnar förmodligen under morgonmässan.Flört

VeronicaP
0

usch så hemskt det låter Anette , med julklappar ;-)

hm en annan har ju eg rätt närma till Ullared och jag är väl där kanske vart 3:e år om jag orkar *S*

Annette
0

#12. Tycker jag med, så det är skönt att det är klart. Jag är inte så förtjust i julen, om jag skall vara ärlig.