Tidningen Shetlandsponnyn..
… damp ner i min brevlåda precis just nu! Dagen är räddad 

Då får jag ringa hem och höra så de där hemma kan skicka upp den till mig med en gång…
ååå då blir det full fart hem då efter jobb
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
jag har redan börjat läsa…….

Har redan läst den 
"Djup-skummat" ;-) Mycke ESG!!!
Jättefin tidning med mycket bilder.

Jag fick lite onda aningar då denna tråd dök upp i förmiddags. ALLTID då det är ngt skoj på väg med posten, så kommer brevbäraren hit sist av allt på sin jäkla runda. Jag tror han ser att det är ngt spännande på g och lägger min post underst. :-)
Och javisst, jag fick vänta till nu, strax före 16 innan posten kom. Schysst! För när det bara kommer en lunta med räkningar, då är han minsann här först av allt.
Men nu är den här! Ser jättretrevligt ut, en massa att läsa nu när man skall bädda ner sig i soffan o kurera febern med alvedon o lite te. :-P
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
kul för er att ni är hemma och kan läsa den då ; (
Själv är man som vanligt på jobb……Simrishamn ännu en gång. Den som sa att Österlen är så fint, behöver nog inte vara här nere och jobbba mest hela tiden
Jag kan trösta #8 genom att berätta att på Gotland har vissa medlemmar inte heller fått den idag, tar oftast alltid en dag extra för tidningen att nå dit… du är inte ensam!! /Sara

#8 Och jag sitter uppe i Uppsala och får inte den förrän imorgon eller på fredag 

vad är de för tidning ?fattar att den handlar om shettisra men ;P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Måste få säga att jag tycker att vi har en jättefin klubbtidning. Tack för den alla inblandade hälsar Ulla

#11 Det är den tidning man får om man är medlem i Sveriges Shetlandssällskap. Är du intresserad av att veta mer om hur man blir medlem, så kolla på www.shetlandsponny.se
/Cattis
Det enda jag retar mig i tidningen är att en del information är gammal. typ anmälan till utställningar mm.
Jag fick tidningen idag! :) Mina föräldrar har varit duktiga på att eftersända. Kul att få tidningen igen, det är nästan ett år sedan sist.

aha tack:) får önska mej medlemskap där i julklapp;P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jag undrar varför propparna är med fast sista anmälningsdatum har gått ut för länge sen. Är tidningen försenad?

#17 Ja, den skulle ha kommit i september.
/Cattis
om man t.ex har massa bilder på ponnyer från utställningar vart kan man skicka dom?, om det skulle vara uppskatat material till tidniningen förstås…
när man läser i den så kommer man ju ibland på att man själv kanske hade en bild som skulle kunna passa i en artikel t.ex.
/Emelie :)

#19. Lokalföreningarna har en pressansvarig. Åtminstone är det så i Väst.

Kontakta pressansvarig i den regionalförening som arrangerat den utställning du har kort ifrån, snarast efter utställningen, och hör efter om de vill ha bilder. Bra bilder tas oftast emot av alla, om de nu inte redan har på just den ponnyn du har kort på vill säga.
/Cattis