Läs detta!
Hej hopp allihop mig har ni nog aldrig set här på shtlandsponny i fokus,det är bara för att jag är mest inne på blandrashundar eller iller i fokus.Tänkte berräta lite om mig själv här.
Jag heter Pernilla och är en glad tjej på snart 12 sommrar.Jag är en djurtok som har 6 stycken djur hemma men jag har även min lilla mus hos min storasyster…
Jag rider ett Shettis sto som är 12 år ska fylla 13 hon är tyvärr inte min egna men jag vil åndå inte ha en shettis hon ör min kompis häst…
Jag tävlar och tränar i agility med min PRT hane på 2 år ska även satsa på lydnad till hösten.Han är en trevlig Parson russel terrier som är en matte tok (han är alltså helt tokig i mig).
Mina föräldrar har en varsin hund också och det är pappas schäfer hane på 6 år och mammas cattledog hane på snart 5år.
Jag har även tre egna katter en kattunge och 2 vuxna.Dom heter Tengil,Fia och kattungen Luzze.
Jag vill gärna har roliga kommentarer på detta inlägg.
På bilden är det min söta hund Zeven!
Välkommen hit! Eftersom det här är en shettissida kan du väl presentera shettisen, gärna med bild!
1#
Nej tyvärr jag har ingen bil på henne tyvärr har aldrig kameran med mig till stallet….men ni kan ju alltid fråga aker om henne..