Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 686 ggr
Minsanne
0

Seg dator

Så fort jag går in på forumet så blir min dator seg. Fläkten går på och det tar tid att öppna sidor osv.
Är det någon mer än jag som har det bekymret?
Det händer bara här, inte på någon annan sida

IdaS-A
0

samma här

Annalena
0

Jag har samma problem och svär ljudligt över datorn.

Hanna-D
0

Här går det fort men hela raden med smileysar m.m. saknas.

Maliiin
0

Jo det är samma här! Men ibland inte. Segare än andra sidor men ibland händer det ju typ ingenting på skärmen när man kommer in här.

Men att dt är segt ibland å går bättre andra ggr tror jag är för att de har två servrar eller nåt sånt. Har för mig jag läst det nånstans!

Cattis
0

Om man använder IE, kan det vara idé att testa att surfa med Firefox för att se om det blir bättre…

Men annars kan slöheten bero på antingen att det fortfarande är problem sedan uppgraderingen i slutet av januari, eller på att datorerna/webbläsarna inte grejar en del av annonserna -->>

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Minsanne
0

Jag har gjort precis tvärtom … bytte från Firefox till Explorer. Det blev lite bättre, men inte bra

Cattis
0

Då beror det förhoppningsvis på uppgraderingen/de två servrarna… Föreslår att ni som har detta problem rapporterar det på http://support.ifokus.se

Dels kan man där förmodligen få svar av "grabbarna bakom kulisserna", eller av ngn annan som vet mer om detta än jag.

/Cattis

VeronicaP
0

Tycker det har blivit bättre här faktiskt men jag kan ha det problemet med andra sidor bla vissa hemsidor .

zettan
0

Min dator är allmänt seg. Men jag kan inte ens öppna msn  då låser sig hela min dator. Hm datorn och jag är INTE vänner

sanne
0

Jag kan hålla med. min blir helt knepig här inne.. men då får man väl hoppas att det är från uppgraderingen.

Majja12
0

Jag har också haft problem med iFokus. Ibland "låser" sig sidan och jag måste logga in på nytt. Ofta går det segt att gå från en tråd till en annan. Vi får hoppas att det blir bättre efter uppgraderingen Glad 

#7 Jag ska rapportera problemet till supporten =)

*** Medarbetare på belgiskjättekanin.ifokus ***

Milla
0

japp här är en dator till som är seg som värsta tuggummit.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

SofiaChristina
0

Min är också seg och konstig på iFokus sidorna.

Ledin
0

jag trodde att när fokus var seg bara för det var mycket folk inne just då? :P min låter inte mer lr så men kan vara skit seeeeg…

#9 har du rensat även datorn från virus ibland ligger det pogram o bara går o går det går att datorn blir seg.  jag kan inte mycket alls om data :S men min man är ducktig på den biten.

Annette
0

Här fungerar det bra. Men datorn är just sanerad från virus och allt är ominstallerat igen.

Cattis
0

Läs denna artikel på supportsajten >>

Det KAN göra väsentlig skillnad att uppgradera till senaste versionen, inte bara på iFokus.

/Cattis

Kris_J
0

#16 Viken väldigt bra artikel, vad lättbegripligt han beskriver det helaGlad

Veritas odium paretFörvånad