Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 1016 ggr
Cattis
0

God morgon 2006-10-19

God morgon alla! Idag är det "blä-väder" i Sthlm! Regnigt och grått.
Dagen skall ägnas åt att göra klart allt som blivit liggande medan barnen varit sjuka. Idag är första dagen som ALLA är på dagis/skola/jobb igen på nästan tre veckor. Så skönt att alla äntligen är friska!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Midlingur
0

Godmorgon! Blä-väder även här.

Är ledig från skolan idag, ska ut till hästarna sedan hem och städa undan. Skolarbete på kvällen.

VeronicaP
0

morrn morrn , samma tråkiga väder här med , ska snart köra och lämna sonen på dagis och sen jobb..

RebeckaSvensson
0

God morgon.

Koffeintabletterna hade långsam verkan och började inte verka förrän jag la mig vid tre, sedan helt omöjligt somna. Har en dugga imorgon, så efter föreläsningarna så gäller det att fortsätta plugga.

[Anna-N]
0

God Morgon från ett blåsigt och regnigt Dalarna!

Usch o fy vad vilket trist väder. Idag ska nog hingstarna få flytta hem. Snöfallet är nära nu, blir det bara kallare så är det nog kört. I norra Dalarna hade de ett snötäcke igår…..Det känns inget vidare med en hel lång vinter framför sig.

Hanna-D
0

God förmiddag!

Är äntligen ledig i två hela dagar! Ska åka till Hööks i dag och köpa lite billiga grimmor bland annat. I övrigt inget inplanerat alls!

Milla
0

morrn morrn här är det också jätte tråkigt väder.

Ska fira min syster i eftermiddag, jodå hon fyller minsan år. Vi har 8 st i oktober som tvunget ska fylla år bläää fattig blir man hihi

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Sehvrin
0

God morgon

Faktiskt rätt så fint väder här, men tyvärr spelar det ingen större roll, då det är skolarbete som gäller idag Fundersam

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Linnah
0

Godmorgon! Är ute på turné runt landet för att träffa våra distrikt, och kom hem till mina föräldrar kl. 2.30 inatt. Känner mig som om jag är fullständigt bakfull. Satt i möte i totalt 8 timmar igår, bl.a. med polisen under ett par timmar, och körde bil i 8 timmar. Men vi har åtminstone uträttat ganska mycket…

Här kan vi i alla fall ta en lugn morgon, innan vi ska in till stan för att kolla våra kongresslokaler inför nästa år, och ha möte med vårt värmlandsdistrikt.

Therese_Melberg
0

God eftermiddag blir det väl nu då=) Har precis haft fysikprov i skolan och är helt sluuuut! Nu ska jag bara åka hem, gå ut i stallet och ta det lugnt hela kvällenFlört

Lauth
0

Säger som #9 God eftermiddag.

Sitter eftermiddagen på jobbet. I förmiddags var jag och min 3-åring (halvblod) på var första hopplektion (hoppa eller ja ta sig över bommar som inte enbart låg på marken med matte på ryggen)

Här är det också äckligt väder nu ser jag genom fönstret..