OT-Jobba med hjärnan!
Lägger in en till Kluring! Titta på tjejen som snurrar, kan du få henne att byta varv? Kan du använda båda hjärnhalvorna sammtidigt 
Delad glädje är dubbel glädje :)

Det var för mkt för min hjärna

Hahah för min med 

Nä hon vill bara dansa åt samma håll…!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag lyckades få henne att byta håll men jag vet inte hur jag gjorde!

Om man kollar på skuggan dansar hon väl åt andra hållet?
Eller är ja ute och cyklar nu?
tillägg*
kollade lite extra nu, om man kollar ner på skuggan och bestämmer sig för att hon dansar åt andra håller så "byter" hon 

#5 Helt rätt!
Nu dansar hon åt andra hållet för mig med
Så här funkar det för mig: Om jag bara tittar på henne så ser jag högersnurr.Men om jag samtidigt kollar in annat, så snurrar hon vänster =)
Jag tror hon bytte håll om man väntade en stund 
.
Hm, på nåt sätt lyckades hon byta håll iallafall!

då jag ligger sjuk så trodde jag att jag var helt vimsig, men hon byte faktiskt varv då
kul !

#9 Haha precis så tänkte jag med! Satt där å tänkte att snart så börjar hon snurra åt andra hållet! Men inte
Vilken rolig grej, vid andra försöket fick jag henne att snurra åt andra hållet också. Kul.

OJ ja lyckades efter ett x antal gånger

Är det ingen annan som känner sig helt snurrig när man stirrat på bilden ett tag ?
#13 Man ska inte enbart titta på just henne, kika lite i kanterna och sen på henne, kisa och kolla runt, sen kommer du att lyckas vända henne =)
Först tyckte jag hon bytte varv själv men sen upptäckte jag att det var ju bara att klicka och dra så bytte hon varv.
Eller var/är det en synvilla. Hjälp va min hjärna får jobba!

Nu är det dokumenterat det min omgivning vetat länge, min hjärna funkar inte, får henne inte att vända.
#15 Intressant, det har inte funkat för mej… =)
Jag får henne inte heller att vända
Har fått en likadan bild via mail för någon månad sedan och då lyckades jag, men tydligen fungerar inte min hjärna längre 
*** Medarbetare på belgiskjättekanin.ifokus ***
#18 Det är nog inte så:) Tror att jag byter hjärnhalva när jag klickar med musen 
Därför vänder hon.
Jag såg henne först bara snurra höger, sen gjorde jag som Thiff sa: fokuserade utanför datorn och hade henne i periforin- Då vände hon håll! sen lyckades jag inte få tillbaka högervarvet! Helskumt!
äsch hon ramlade ju, tror hon blev alldeles för snurrig 
nä hon snurrar bara åt höger, envisa kärring 
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Den där är ju riktig läskig! Tog ett tag innan jag fick henne att byta varv, men sen bytte hon fram och tillbaka hela tiden så jag blev alldels snurrig själv! 

Gjorde som #14 så nu har jag lyckats vända och vända tillbaka henne!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Vad skumt! Fick henne att vända när jag inte kollade direkt på henne.

Jag gjorde som Thiffanny sa, när jag tittar på henne snurrar hon åt samma håll men när jag tittar på sidan av datorskärmen byter hon håll FATTAR INTE HUR..
Kan uppenbarligen inte använda båda hjärnhalvorna, får henne inte att byta varv…