Godmorgon 5:e februari
Här vid Östhammar snöar det lite lätt idag, det gör inget, bara det inte blir plusgrader, det är nära! Är hemma med febrig Linnea, sitter därför med henne i knät och hänger framför datamaskinen. Om hon somnar är planen att jag ska skriva om trycksår. Annars kan vi alltid klä av och på dockan..
Godmorgon,
Har nyss kommit hem från jobbet. Ska bara ner om tvättstugan sedan ska jag sova.
Ha en bra dag alla!

Godmorgon.
Det är svårt att köpa häst!
Jag blev så himla besviken… Då jag letat efter "den perfekta ponnyn" jättelänge, åkt och tittat på tiotals hästar, ringt på femton andra, Så hade jag äntligen hittat den perfekte, snygge, ursnälla valacken, välkörd o riden, kanonstam, lagom storlek, med utrustning och "billigt" och blivit lovad att jag skulle få köpa honom. Så skickade tjejen ett mail igår att hon sålt honom tillbaks till förre ägaren. Fy så snopet. Men men, jag kommer över det…
Vad det blir för ponny istället talar jag om när köpet är klart. Jag har tittat på så många. Det finns gott om unghingstar kan jag lova.
Nu ska lilltjejen och jag ut till pulkabacken. Vi har ett ganska ihållande snöfall här så vi får passa på.
#2 Jo tack, unghingstar finns det gott om…
Synd att köpet inte gick igenom! Jag letar också ponny (mer eller mindre) och det är en djungel där ute.
Godförmiddag !
Här snöar det ocks lite lätt, hundarna var som tokiga när vi gick ut. Enda nackdelen med snön är att man inte ser isen under den. Men det är mysigt med snö , hoppas inte heller på några mildgrader fast det ligger på 0 nu.
Idag blir det jobba kväll, brukar vara rätt lugnt inte så långa pass heller.
Det blir en tur till stallet innan, och kolla och fixa lite. Är så rogivande att vara där.
Ha en bra dag allihop.
#2 o 3 Lycka till och hoppas ni hittar de ni söker i djungeln av fina hästar.

Vi har fått lite snö! Fast det töar rätt bra så det är väl borta till kvällen. Har sovit jättedåligt i natt då dottern kom tassande halv 2 och sedan trängdes med mig resten av natten. Sen åkte jag buss till jobbet, som var proppfull så jag fick stå hela vägen (30 min) *blä*
Bild på Salsa och Arizette, från mannens mobil (han var gullig och släppte ut dem i morse).

God middag!
Här snöar det och är vitt ute, riktigt skönt är det faktiskt. Tog hunden och promenerade upp till stallet idag, det var skönt, men blött om fötterna sen, för det är riktig blötsnö som kommer ner. Efter att ha fodrat och fixat med hästarna så kom man hem både blöt och frusen, men man har ju fått motion
, nu stärker jag mig med en varm kopp honungsvatten och ska krypa ner framför Tvn en stund och invänta tvättmaskinen, lustigt, tvätten den tvättar sig inte självt och inte hänger den upp sig självt heller, hm, skulle vara skönt om det gick.
Nej, nu ska jag slappa en stund.
Ciao

God middag .
Här har det snöat rätt bra med alldeles vitt ute och det ser fint ut , frågan är ju hur länge det får vara så.
Jag är fortfarande sjuk och har fått avboka min körning på bilskolan i morgon inte roligt alls då jag behöver köra med lastbilen nu *ler* börja väl närma sig att man snart får köra upp kanske.
Hästarna mår bra här i allafall och det är ju det vikitgaste .

God Middag!
Här i Målilla har vi oxå fått en hel del med snö! Stora flingor ä det som kommer ner.
Hittills har jag hunnit med att släppa ut pållarna. Hovslagaren var även i stallet idag för att verka Sune. Så då passade hon på att kolla Dutchess hovar med. Å vi bestämde oss för att lägga på skor bak imorn eftersom det verkar vara segt å ge med sig. (Röta) Så nu går hon med bandage om hoven tills imorn så det inte ska komma in massa skit där. Å imorn blir det skor!
Drog även fram apelsinerna och juicepressen när jag kom hem. Pressade juice! Gud vad gott det är!
Å nu ska jag t och tvätta och städa lite här i huset.Mindre kul
Men ska ta en körtur med Sixton sen! Å kanske att det går att ta å köra lite med kälkarna om det fortsätter snöa så här! Hoppas
Ha en fortsatt bra dag allihopa!
God middag!
Nu har jag vart på sista delen av kursen Vård vid livets slut. Vad bra den är, väcker mycket känslor inom en.
Nu har jag och Matilda fått i oss lunch och jag hoppas på att hon ska vila middag en stund. Då tänkte jag att jag skulle ta och vila lite grann oxå.
Lite senare i eftermiddag så vill matilda rida på Bill, men jag skulle gärna vilja köra. Så vi får se hur vi löser detta!
Ha en bra dag alla!
God kväll
En väldigt lung dag på jobb idag, så det blir väl full rulle i morgon istället 
Vi fick också lite snö i morse eller lite och lite det kom dö mycket när jag körde till jobb så jag puttrade fram i 70 på motorvägen.
#1 hoppas du fått sova under dagen nu.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God kväll!
Idag har en hel del fåtts gjort och en massa snö har det kommit, Härligt!! Det blir så vitt och fint då. Sen var jag med om det intressanta att jag hade tyskar i butiken som var här och handlade. Dom kunde inte ett ord engelska och jag kan ju ingen tyska men det funkade ändå. Dom hade på vinst och förlust åkt 130 mil för att köpa min grannes nerplockade Porshe och så såg dom min butik. Himla kul!! Nu ska stackarna sitta och åka hem i snövädret och med ett rejält snöoväder över Danmark. Skulle inte vilja byta!
Ha en fortsatt trevlig afton!
Amor vincit omnia 
Oj vad mkt snö NI fått Sara! Inte lite avundsjuk jag blir…