God Morgon 2009-02-06
hej hopp
här har det snöat som bara den i natt o det har kommit en hel del .. men det ska börja regna i em säger dom som tror sig veta.. Just nu är det fint ute :)
Ska strax till jobbet ett par timmar, sen blir det väl lite häst pyssel mm helgen är fullbokad med aktiviteter för barnen, grilla korv i skogen, pulka åkning mm ! kul.
kan knappt vänta tills nästa vecka när vi äntligen kan hämta hem vår lilla pärla.. lääängtar..
ha en bra dag alla !
Godmorgon !
Här försöker man få barnen att få i sig frukost innan de ska till skolan, hundarna ska ut en sväng sen blir det en promenad på 5 km till jobbet. Sen i kväll ska vi fira mamma som egentligen fyller den 15:e men då jobbar jag lång dag, så det blir idag. Men därimellan ska jag upp och titta till lilla knubbiga nallehamstern.
Ha en riktigt bra dag allihop.
Här har också snöat och det är så mysigt ute men det är nu +1 grad och de varnar för regn här med
. Kan inte snön få ligga till efter sport lovet.
God morgon!
Det snöar i Östergötland också. Det beror på att Dorotea har namnsdag idag, och det är årets snörikaste dag, enl Bondepraktikan.
God morgon
Sitter på jobbet, snöar ute så det känns helt ok. Hade gärna tagit sovmorgon idag… Ska putsa lite på ponnyerna i eftermiddag, de ser inte kloka ut just nu.
Ha en bra dag!
God morgon!
regn regn regn i nordöstra skåne…trist!
Har släppt iväg grabbarna till skolbussen, en missade den så nu får vi köra honom…ibland blir man såååå trött!
Jobb mellan 9.15-15.15.
Fixa med hästarna i em sen soffläge ikväll.
Ha en bra dag!

God morgon
Här ligger man nerbäddad idag igen. Hade feber i går och mår väl si så där idag. Feber termometern är sönder nu så vet i sjutton om jag har så mkt feber idag. Men stannar hemma så jag är frisk tills på måndag. De blir mest till att pyssla lite smått här hemma med att försöka vika de berg av tvätt som ligger i soffan. Sen till kvällen ska jag försöka ta en borst på pållarna
ha en bra dag alla
God morgon. Ska starx ut till stallet. Det vräker ner snö här med. Ska pyssla med pållarna en stund innan jobbet i kväll.
Delad glädje är dubbel glädje :)

God morgon eller god och god.
Jag är fortfarande sjuk och i natt har jag knappt sovit alls , bara hostar och hostar, ska eg på kalas idag då systersonen fyller 18 år idag med det blir väl till att stanna hemma och ligga på soffan.
Kan ju knappt röra mig så börja jag hosta.
Så det blir inte gjort något direkt med hästarna idag heller, det får Amanda sköta, ev måste stona ha ensilage men jag får väl fjäska för P att han kör det idag för jag känner att jag orkar inte det .
Är ledig idag. Ska snart ut till hästarna och tömköra min odåga. Ikväll ska vi kanske på restuarang, vi får se.
Ha en bra dag alla!
God middag!
Här har snön öst ner sen igår kväll så det ligger ett tjockt vitt fint lager på marken. Fattar inte att jag ska vara så seg i kroppen. Skickade barnen till bussen, tog ut pållarna och gjorde stallet klart sen gick jag in och lade mig på soffan tills nu. Inget blir ju gjort. Undrar jag om jag ska bli sjuk så det är nåt som ligger och lurar för jag orkar ingenting just nu, bara så trött hela tiden. Jaja, det går väl över.
På söndag ska jag med Malin på hundutställning i Örebro, det ska bli kul. Det var massor av år sen vi hade hund vi ställde ut så det ska bli kul att "återuppleva".
Enligt löfte ska Boett täckena komma idag så vi får väl se om jag får hem dom och kan packa in dom i butiken.
Ha en bra dag!
Amor vincit omnia 
God eftermiddag!
Ska gå till jobbet om en stund. Jobbar kväll idag och hela dagen i morgon, sen på söndag jobbar jag till 14. Sen ska vi ha treårs kalas för vår dotter.
Idag har jag bara mockat och vart i Skövde och handlat allt tills på söndag.
Ha en bra dag!