God morgon 7 Feb
Morrn morrn
Har precis kommit hem från stallet. Hästarna är utsläppta och fodrade. Jag har även gjort stallet och packat hö. I eftermiddag kommer hovis och ska fixa fötterna på hästarna. De behövs nu. Sen hoppas jag hinna tömköra Ovita i hagen idag medan de är ljust ute
Ha en bra dag alla
Det blev visst många godmorgon idag!
Men det är ju aldrig fel..
Godmorgon i alla fall och lycka till ni som ställer ut idag. Här blir ingen utställning, ska försöka köra Zabina idag, och sedan väntar jobbet i em.
Förresten, jag blev så glad när IKEAreklamen här bredvid försvann häromdagen. Men nu är den tillbaka!! Jag tycker de där svartvita figurerna som helt plötsligt börjar röra på sig är obehagliga! Jag har satt en post it lapp över.
Knäppt? Ja visst, jag håller med…

god morgon
här var man uppe tidigt fast man kunde få ha sovmorgon.. Min man skulle ut med hundarna halv sju.. då drog dom som en avlöning upp i skogen o har fortfarande inte kommit hem
tror att dom hittat något gott att äta på där uppe..
här ska städas o tvättas idag, sen blir det bokföring.. hästarna ska väl få sitt men det blir senare idag. Ha en bra dag alla !
God morgon!
Dis o regnet hänger luften.
Ska strax äta frukost o sen kommer en kompis o så ska vi träna shettisarna,hon ska hjälpa mig m lilleman som inte är så jätte van o gå själv..
Sen blir det ev ridskola o Kefir ska ev med.
Därefter melodifestivalen ikväll
Lycka till alla som ska ställa ut i dag(vars är det utställning i dag?)
Ha en bra dag alla!

God Morgon!
Kom hem från stallet för en stund sen. Å idag blev det en hel del gjort i stallet! Släppte ut pållarna, fodrade, mockade, fixade allt foder inför lunch, middag och kväll. Passade även på att städa lite. Man får ju passa på medans man är på det humöret
Å nu ska det bli att städa undan lite här hemma. Å sen köra in mera hö till stallet och även hinna med en runda med Sixton. Dutchess får nog följa med bakom. Hon fick skor och plastade hovar igår så nu kan hon gå på sina små hovar igen! Skönt de!
Ha en fortsatt bra dag allihopa!
God morgon!
Här är det mulet men upphåll och behaglig temperatur. Jag är förkyld igen på kort tid, är så trött på detta snorande.
Ska ju iväg på utställningen i Köping i morgon om inte vädret ställer till det.
Man kunde ju önska att man fått vara frisk åtminstone :(
Hästen går med täcke på sig och ikväll stallar jag in dem över natten. Sen blir det tidig väckning i morgon bitti.
Börjar bli riktigt nervös. Mest för att jag inte ska få henne tillräckligt ren och torr innan utställnigen.
Ha en bra dag till er alla.
Godförmiddag !
Här vart det en liten sovmorgon idag. Vaknade med tryck över bröstet och bortdomnad arm vid 4.30 i morse men det gick över tack o lov.
Nu ska jag fixa i ordning barnen, hundarna och sen åka till stallet i detta "hmmm underbara" NOT väder . Dis , grått och blask som kommer övergå i regn suck.
Hoppas att kunna motionera hästar idag, tack o lov för ridbanan.
Ha en riktigt bra dag
Hoppsan, det är visst utställning i morgon…. men lycka till i morgon då alla!!!

#1 Tycker inte heller om den där reklamen, den är obehaglig när dom rör på sig.
Finns faktiskt en radioreklam som jag inte heller kan med och det är ett japanskt bilmärke.
Har också varit ute och fixat med stallet, är nu inne en stund för att städa sen ska jag ut och tömköra 2 hingstar och träna 3 åringarna som ska på utställning nästa helg.

God middag .
Här har jag släpat mig upp ur sängen då min sambo har lovat några att komma hit och titta på några av hästarna som vi har till salu och jag som sagt att jag inte orkar med något sådant denna helgen men men det är bara gilla läget och se glad ut ;-) . Jag har fått börja använda min astma medicin nu ígen och det är länge sen jag har behövt det men det är väl en földsjukdom efter att legat sjuk hela veckan helt orkelös.
Idag måste jag få ut dottern att träna *häxan* som ska visas den 21 hon är ju visad 2 gånger förr så hon är ju inte helt otränad bar lite äldre och starkare ;-) Dee-Dee behöver ju inte tränas hon är ju rutinerad med det mesta den hästen :-)
aha! ja då önskar jag alla lycka till imorgon!!