Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 780 ggr
AusaBausa
0

God morgon 8/2-09

Inte lika disigt o grått som igår men ändå ingen sol..

I dag ska jag köra minsta grabbenpå fotbollsträning, först kaffe o frukost, sen ska här tränas shettisar igen..

Sen blir det nog rätt mkt soft, somna inte förräns 02 då grabbarna från källaren gick hem..

sanne
0

Hej alla snögubbar !

vaknade o ser att det kommit drygt en dm snö här !! tycker det var liiiite onödigt nu när vi vill ha vår !! Hästarna fäller stora tussar nu o jag ska försöka ta en vända med fällskrapan idag, två behöver verkas också,

Hoppas alla som ska på utställningen idag tar det lugnt på vägarna, o lycka till ni som kommer iväg.

ha en bra dag !!

AusaBausa
0

#1 åh vad avundsjuk jag blir, vi/jag VILL ha snö…har inte haft ngn snö alls som man kan göra ngt i…

sanne
0

#2 du får gärna komma hit o leta fram hästarna under snön o sen ploga vägen.. fy va jag är trött på vinter.. men då bor vi ändå utanför Borås, o inte i Norrland

zettan
0

God morgon

Här kliver man upp och chockas av all snö som kommit under natten. Ska förhoppningsvis åka till stallet vid lunch och se om man kan träna någon av hästarna idag. I går var hovis här och fixade fötterna på tjejerna.
Är lite sugen på att åka och hälsa på unghästarna men får se vad tiden räcker till

Ha en bra dag alla

zettan
0

Glömde ju hälsa till alla ni som ska visa häst idag. Lycka till och ta det lugnt på vägarna.

Sasser
0

Ja, här snöar det något så hemskt mkt just nu.. Bara inatt har det kommit 1 decimeter. Jag fick skotta mig fram till stallet i morse.. Undrar hur många som kom fram till Köping idag härifrån? Camaro skall till ridhuset idag, tur det ligger nära. Flickorna är i Rommealpin(!!), jag kände inte direkt för det idag*suck* och grabben spelar match i Danderyd just nu. Dom åkte vid 6 i morse.

Här skall hästar släppas ut nu och sen ska jag försöka mig på traktorn så det kanske kan bli skottat ordentligt trots att det bara vräker ner..

Josefina-Aslund
0

Ja jag kom ju tyvärr inte iväg :( trots att allt var ordnat och man var ute i god tid, men efter div. problem och när bilen vägrade starta när jag äntligen fått in hästarna, ja då gav jag upp…

Insåg att jag inte skulle hinna fram, så himla trist!

Varför skulle detta väder komma nu, jag kom knappt fram med min fyrhjulsdrift…

Ninnii
0

God förmidddag!

Sitter på jobbet och har rast!

Idag fyller min dotter 3 år så vi ska ha kalas i kväll.

Grattis grattis gumman!!!

Här har det kommit jätte mycket snö, vill inte alls ha det, längatr ju till vår nu!

Annars händer det inte så mycket idag.

Ha det gott och lycka till de som ställer ut!

Gosa
0

Här har vi en lugn helg, med bara pyssel hemma. Vi har också fått lite snö inatt, kanske 2-3 cm.

Hästarna älskar när det kommer lite snö, då blir dom så lekfulla…

Lycka till alla som ska ställa ut idag.

Ha en bra dag!!

AusaBausa
0

#3 Jag kan komma dit o hämta lite o pudra våran mark med istället;-)

Vi fick sol i dag o det var så länge sen så guuud vad man njöt av det..tog en promenad m Keso ner till hamnen o mga bilar mötte vi men han reagerade inte mkt alls(skönt!) ,mkt bättre än busandet igår..skillnaden var att han gick själv i dag o inte med Kelda eller mamma Kefir.

carsbo
0

här regnar det o e snöslask på vägar =/

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights