Jag har inga problem att läsa inlägg.

inte jag heller.

Inte jag heller, allt fungerar utmärkt!!

#0 Det ÄR problem då och då, tyvärr ganska ofta sista tiden.
Forumet är gratis för oss att använda, och det är i min mening värt de problem som uppstår iom att problemen kommer då de bygger nya funktioner hela tiden och anpassar dem efter våra (värdarnas) önskemål.
Så visst kan det vara irriterande emellanåt, men jag vet att de hela tiden sliter med att få detta att fungera fläckfritt, på sin fritid och utan lön (vilket oftast handlar om kvällar/nätter/helger), så jag tycker det är "okej". Jag är mkt tacksam över den support vi har här och över att det mesta ändå är himla bra genomtänkt osv.
I takt med att fler o fler funktioner sätts i drift så uppstår problem man inte kunnat förutse och direkt då detta händer så tar de tag i detta och försöker lösa problemen. Jag tror att det kommer att bli ännu bättre då allt är klart, så jag tycker att jag kan stå ut med diverse retsamma buggar till dess. Och det hoppas jag att även ni kan.
Men, det är ju ett ganska bra betyg - att så många blir fullkomligt frustrerade så fort ngt händer :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Härlig inställning Cattis… visst är det ett bra betyg när folk blir irriterade över att de inte kan tillbringa ALL sin datortid på en enda sajt när det finns miljoner att välja på…
HEJA iFokus alla tekniker…. de är helt suveräna…
Säger jag som också är Sajtvärd och har samma syn på detta gratisforum som Cattis… sanslöst bra och gratis är det…
Numer pensionär i Nynäshamn
Hejsan!
Jag kan läsa alla inlägg. Men min kompis Zandra kan inte skriva i forumet! Hon har mailat dig, Cattis om det.
/Jullan