Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 752 ggr
zettan
0

problem med msn

Hej

Vänder mig till er här på iFokus i hop att få hjälp med mitt problem med msn messenger. Jag installerade hem nya msn för en månad sen. Installationen gick bra. Men nu till problemet. jag blir inte inloggad på min msn. Utan de 2 små grön och blåa gubbarna snurrar runt varandra men slutar efter ett tag att snurra och inloggningen avbryts. Jag har testat avinstallera och installera igen men stöter på samma problem. De är frustrerande för mig att inte kunna använda min msn. Vad kan detta fel bero på? Någon som vet? Har kollat brandväggen men den blockerar inte msn. virusprogramet stöter inte på något virus bär jag gör virussökningar. Hjälp jag blir frustrerad

VeronicaP
0

Har du testat att byta lösenord ?

zettan
0

31 ska genast testa =)

zettan
0

Jag gråter floder Gråter msn går inte. Hur överlever jag utan msn egentligen?

ingrid
0

Pröva att ladda ner en äldre version av msn, eller att uppdatera dina drivrutiner. Är själv "msn-beroende" så jag lider med dig.

VeronicaP
0

Ha ha du har inte något sådant där säkerhets ord ? Vad står det när du inte blir inloggad  ?

Brukar ju stå ett fel, man kan ju felsöka tex ibland kan man stänga av brandväggen en liten stund och se om det är där det stoppar

zettan
0

Hur uppdaterar man drivrutinerna Tungan ute
hittar inte vart jag kan ladda ner äldre versioner av msnGråter

Moonick
0

Kolla om hårddisken har tillräckligt med minne för att orka med msn. Hade samma problem med min och fick tyvärr ta en mindre variant av msn för att jag skulle ha det. Sen kan det bero på om msn inte tillåter den mjukvaran du har fast installeringen gick bra..

Moonick
0

www.msn.se/messenger0.7 har jag för mig..

zettan
0

O så kommer knäppa jag men vart kan jag se om jag har för lite utrymme kvar i hårddisken Tungan ute.

#5 Inte ens ett felmedelande får jag Gråter jag kommer dööööö utan msn

zettan
0

föresten nu fick jag fram att jag har 57,9 GB ledigt utrymme i hårddisken. Är detta mkt eller lite? Kan inte sånt här hjäääääääääääälp

Moonick
0

1GB = 1000MB så det är rätt mkt, Är det beta eller alfa du har laddat ner?

zettan
0

#11 hur kan jag se de? Klickade bara på länken ladda ner nya msn nämligen.

Moonick
0

Okej då är det inte beta :)

Men vad jag kunde se så var din vertion 1.09 kb och du har 57.9 Gb vilket är mycket större, så storleksmässigt borde den klara av det. Men då återstår det om systemkraven stämmer, vilket jag själv får ta en liten titt på vad som gäller, Vilken mjukvara har du? Vista tex?

zettan
0

windows xp har jag om de nu är en mjukvara. Känner mig jätte dum Tungan ute

Testade att stänga av brandväggen men de hjälpte inte för att få igång msn.

ingrid
0

http://www.oldversion.com/MSN-Messenger.html

hittar du alla gamla versioner av msn.

Är dålig på drivrutinerna själv, så jag är inte rätt person att förklara….Skäms

Moonick
0

Nä det har inte med den att göra.

Ingen fara Glad Jag är heller ingen expert hehe Men xp är en mjukvara.

Vet du vilken xp? Får du inte något medelande där det står: Felkod?

Moonick
0

http://help.live.com/help.aspx?project=WL_Messengerv9&market=sv-SE

Här finns lite saker du kan testa om anslutningsproblem.

http://help.live.com/help.aspx?project=a&querytype=topic&query=Default_Help_PROC_MessengerVersion.htm&market=sv-se

Här ser du vilka vertioner det finns.. dock på en hjälpsida Glad

Letar fortfarande efter systemkraven..

zettan
0

Ni är underbara vänner. Nu fick jag laddat ner en äldre msn så nu fungerar de

tack för er hjälp alla

zettan
0

tack snälla snälla för ert tålamod. Trodde ett tag jag var helt knäpp

Moonick
0

haha.. du är inte knäpp.. datorer och allt sådant kan vara väldigt komplicerat.. det var ett nöje att försöka hitta feletGlad

Martina. N
0

Det har varit störningar med msn det senaste dygnet här också, igår kom vi inte in förrän på natten en stund, sen for det igen.

Jag hade en äldre version när det började men installerade den nya versionen utan resultat.

Idag fungerar det som det ska igen, troligtvis fel hos telia som vi har.

zettan
0

nu är jag glad att man har min msn. Saknat att prata med alla vännerna =)

JMax
0

Tur att du redde ut det!! Själv skulle jag inte klara mig många timmar utan msn…Tungan ute Skapligt beroende…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

zettan
0

#23 haha ja höll på att slita håret av mig av hysteri. Men så startade msn och håret fick bli kvar =)

JMax
0

#24 Vilken tur!!! Kallt utan hår såhär års!Tungan ute

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

zettan
0

#25 asg Skrattande

icansson
0

de var tur de löste sig ve sj hur beroende man kan va av det :)