Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett23-säljes
Läst 856 ggr
[Jemla]
0

Shettisgrejer säljes!! (+ hästböcker)

Då jag kommer att flytta hemifrån under våren tänkte jag börja göra mig av med lite grejer jag inte använder. Har ett gäng shettisprylar (grimmor, träns mm) och ett antal hästböcker!

För hela listan, samt bilder, gå in på länken nedan:
http://springer.ejneroos.se/html/body_saljes.html

(Klistrar in listan över shettisgrejerna, men som sagt om du vill se bilder så kolla in länken ovan…)

Köparen betalar frakten eller så kan grejerna hämtas i Täby norr om Stockholm. Är du intresserad så maila mig på jennie_ejneroos@hotmail.com !

* Svart träns med vitt foder och guldkanter. Strl Shetland. Pris: 100 kr 

* Svart träns med skinnfoder på nosgrimma och pannband, samt med strass på pannbandet. Strl Ponny (passar shettis med stort huvud). Pris: 70 kr

* 3-delat rostfritt bett (Knights), nätt. Strl 9,5 cm. Pris: 70 kr 

* 3-delat rostfritt bett. Strl 9,5 cm. Pris 50 kr

* "Vanligt" bett, ganska tjockt. Strl 9,5 cm. Pris: 10 kr

* Bruna vävribbtyglar. Knappt använda! Strl Shetland. Pris: 20 kr 

* Svart grimma med foder över nosen och i nacken. Strl Shetland (passar liten shetland eller mini). Pris: 20 kr

* Beige/brun grimma. Foder på nosgrimma och nackstycke. Strl Ponny (passar shettis). Pris: 20 kr

* Grön grimma. Strl Ponny (passar shettis med stort huvud). Pris: 15 kr

* Grönt flugpannband. Strl Ponny. Pris: 10 kr

* Grönt grimskaft. Pris: 5 kr

* Lila grimma. Strl Ponny (passar shettis). Pris: 25 kr

* Lila grimskaft. Pris: 10 kr

* Lila fölgrimma. Strl Föl. Pris: 15 kr

* Svart fölgrimma med silverglitter på nosgrimma, sidostycken samt nackstycke. Knappt använd! Strl Föl. Pris: 50 kr

* Blå grimma med foder på nosgrimma och nackstycke. Knappt använd! Strl Shetland. Pris: 50 kr

* Blå grimma med mönster. Fodrad med neopren över nosen och i nacken. Strl Ponny (passar shettis med lite grövre huvud). Pris: 50 kr

* Mörkblått grimskaft. Pris: 10 kr

* Mörkblått grimskaft. Pris: 10 kr

* Blå grimma, mycket mjuk (Event). Strl Shetland, ngt uttöjd i nosen. Pris: 5 kr

* Blått flugpannband med silverhästar på. Strl Shetland. Pris: 10 kr

* Vinrött grimskaft. Pris: 10 kr

* Mörkgrönt grimskaft. Knappt använt! Pris: 15 kr

* 5 st oanvända nosludd. Gult, blått, vitt, natur och blårandigt. Pris: 5 kr/st

* Senapsgula vinterridvantar. Strl XS. Pris: 10 kr

[Jemla]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

* Svart träns med skinnfoder på nosgrimma och pannband, samt med strass på pannbandet. Strl Ponny (passar shettis med stort huvud). Pris: 70 kr SÅLT!

[Jemla]
0

Alla böcker sålda!