Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 531 ggr
zettan
0

god morgon 10 feb

Morrn morrn

Här ligger snön kvar och de är -4 grader ute. Igår kväll tog jag och Lee och ovita en promenad i skogen i mörkret. De var mkt att titta på tyckte hästarna. men de var riktigt skönt. De var lite små halt på sina ställen men hästarna tog de så lugnt på dom ställena. Vi var ute i nästan en timme och gick. Skönt att komma ut tycker jag.
Idag ska jag försöka tömköra Lee med skygglappar och se om de kan hjälpa mig lite. Hoppas alla får en riktigt bra dag

shettismaffian
0

Godmorgon !

Här är runt -4 grader men ingen snö Gråter.

Idag ska jag försöka ge mig ut och köra om vägunderlaget tillåter, det har varit isgata på sina ställen. Är det för halt blir det volten , bättre än inget.

Efter stallet blir det jobbet.

Ha en bra dag

Mija
0

Morrn morrn

Här är det -6 nu och helt vitt ute. När barnen har skickats till skolan ska jag ta en tur till pållarna, ska borsta igenom några av dem, speciellt "fölis" som nu har börjat fälla och ser ut som jag vet inte vad, en vandrande ryamatta eller nåt Glad, hennes man är rejäl och lång och har fått sååå fina trollflätor, hm, men men, det är bara att reda ut. Skulle också velat tömköra idag, men det är för halt här just nu, så det får vänta, Gonda har ju visat sig vara en liten härlig körhäst, så det måste ju underhållas.

Ha en bra dag

Charlotte-J
0

God morgon!

Det har snöat en hel del i natt och just nu är det -5 grader. Perfekt vinterväder alltså Flört Och mer snö ska det komma, det verkar lovande inför barnens sportlov nästa vecka.

Idag får jag besök av en försäljare från Globus som ska presentera vårens nyheter. Hoppas det finns mycket fint till dom små. Han ville även ha tips på vad som efterfrågas till dom små så jag ska nog "önska" en hel del Glad

Nu ska jag släppa ut pållarna och åka och köpa kaffe så jag kan bjuda på det när försäljaren kommer.

Ha en bra dag!

Amor vincit omnia Kyss

ingrid
0

God morgon!

Är visserligen ingen god morgon direkt *suck

Missade tåget igår kväll pga att jag glömde mobilen (låg på laddning) hos mamma och pappa (hade ju såklart mobilbiljett…)

tog tidiga tåget nu på morgonen för att hinna till min föreläsning, men då har nu ett tåg gått sönder framför oss, så vi sitter fast och väntar utanför åmål Skrikandes

Känns som det inte är meningen att jag ska hinna till den där föreläsningen.

Men jag har iallafall fått kommit en bit med alla travrekord….. Glad

Ha en bra dag

sanne
0

God Morgon

hemma idag också, Men Hugo är lite bättre nu ivf, nu har han fått pencillin så snart ska vi nog va friska igen !

Unghingstarna är så roliga ute i snön, jöses va som springer o stegrar o busar, lite synd bara att en hel del man försvinner i lekenGråter men det får man väl ta kanske..

#3 dom har ju så fina visnings träns.., Lotta skulle du komma till Frillesås ?? skulle vilja ha en sån där tömkörningsgjord… om du kan lägga undan en till mig…

ha en bra dag allesammans

Charlotte-J
0

#5 Vi kommer till Frillesås. Jag ska ta hem mer tömkörningsgjordar tills dess, dom är slut IGEN Flört

Amor vincit omnia Kyss

Hanna-D
0

#4 Oj vilken otur du har! Men var inte det den tråkiga föreläsningen du missade? Oskyldig

Midlingur
0

Godmorgon,

Ska strax iväg och handla och sedan ska jag till stallet. Har inte planerat mer än så.

Ha en bra dag alla!

Mulla
0

God Middag

Här är det solsken och helt vitt ute! Men har ingen koll på temperaturen! Fiiint är det iallafall!

Idag har det varit en slappardag fram till nu som jag ska åka till klubben och träna lite med Arrak.
Idag blir det agilitytunneln och inkallning för hela slanten! Eventuellt lite trix oxå!

Om det blir någon tid över så åker vi till Mamma och pysslar lite med Miloin! Gracia får semester från mej idag!

Ha en bra dag!

ingrid
0

#7 Troligtvis tråkig men viktig tyvärr. Ska skicka dig vad jag sysslade med på tåget bland annat Glad

Hanna-D
0