Säljes - dublettbilder
Har fortfarande en skokartong med mängder av gamla dublettbilder som jag gärna vill bli av med omgående då de bara samlar damm. Bilderna är främst fotade fram till 2005, mest mina bilder men även enstaka av andra fotografer. Pris står i dokumentet som 10kr per bild, men jag är beredd att göra kraftiga rabatter om man köper fler än 5.
Först till kvarn!
Dokumentet är inte uppdaterat sen -06, men jag tror inte jag har direkt sålt några sen dess så det ska inte vara massor av fel ändå.
Du har pm…
Du har PM

Hm, jag väntar fortfarande på bilder på Bianca La Chica Caballo och Ytterhalls Kanon för ett byte… 
Ohhh, jag ser två jag vill ha! :D Har PM:at dig.

Hur är det med de korten får man lägga ut dem på hemsidan om man skriver vem som är fotograf?
Har PM:at dig.
#4 Va?! Hmm, var det inte de jag lämnade till dig i ett kuvert på en utställning för jättelänge sedan (vilket ändå var långt efter att bytet skulle ha genomförts, vilket jag bad om ursäkt för, om det är samma bilder som jag tänker på). Jag har nämligen inte bilden på Bianca kvar (uppenbarligen är det en av de få bilderna jag gjort mig av med sedan jag sist uppdaterade listan). Kanon har jag däremot kvar så bild på honom kan jag självklart skicka direkt om du inte har fått den. Hemskt ledsen om jag har missat det, jag brukar aldrig ta bort eller flytta några mail innan jag åtgärdat det som de gäller.
#6 Jag ger inga generella tillåtelser till att använda mina bilder till hemsidor, det beror på vad det är för några och så vidare. Vid beställning får man kolla direkt med mig angående de specifika bilderna.
Det dök in en hel radda beställningar på en gång nu, så jag tar dem i tur och ordning. Det kanske dröjer någon dag innan jag hinner kolla åt alla, jag har tre tentor nästa vecka att ta itu med också, men svar kommer så snart jag hinner.
Nu har jag svarat på alla mail jag fått och lagt undan bilder till de som beställt. Här kommer därför en ny uppdaterad lista, dock fortfarande med förbehåll att enstaka ytterligare kan vara såld som finns kvar i listan.

Flera av de bilder jag beställt är med på denna lista.
#11 Ja, men det är för att jag har flera av samma bilder. Jag har dragit ner antalet på dem i de fallen.

#12. Okej, då känner jag mig lugn ;)
Uppdaterad lista. Lådan med bilder börjar bli lite lättare. :)
Jag hoppas att jag inte har missat någon beställning, i så fall får ni hojta till direkt!

Hej,
du har nog missat min, la in en till efter att jag fått dom jag betsällde först. Kan du kolla om du fått nåt meddelande från mig annars får jag skicka om.
Mvh // Madde

Hej!
Du har missat min.
Men jag kan pm:a igen.
Mvh Pernilla
#15 & 16 Nu har ni fått svar. :)
Jag fick inget svar på mitt pm heller.
Vill ha på Källbergets Florina trots att jag redan har en liknande bild.
#18 Jag svarar direkt.

#19. Jag har också PM:at dig.
Ny version! Bilderna försvinner sakta men säkert.
Alla som beställt hittills har fått svar, så har ni inte fått svar idag så har ert PM försvunnit på vägen så PM:a igen i så fall.
Du har pm