God morgon fredagen den 13/2
God morgon
Idag är de fredagen den 13
. Hoppas att denna dagen inte har med sig någon otur i allafall.
Igår hade Ovita skaklar på sig för första gången och de gick super bra. Hon kollade på dom lite sen var de bara att gå framåt. Inga konstigheter alls.
I helgen hoppas jag kunna ägna mig mkt åt hästarnas träning
Hoppas alla får en bra dag

God Morgon !
här sitter jag bara o släar just nu, men ska strax väcka barnen, Sen hoppas jag att vi kommer loss med transport o annat idag, den var fastfrusen i backen igår o däcken som låsta.. men vi fick los den o nu har vi 10 minusgrader… suck..
Men efter jobbet idag ska jag äntligen hämta hem vår lilla pärla, vår upfödning Beyla Buz ska komma hem igen !!! ååå va vi längtar..
Fredagen den 13e.. tja för mig brukar det vara en tur dag :)
ha de bra alla !
Go´morron!
ska strax sticka t jobbet…men vill knappt gå ut..vi har 7,8 minusgrader här nere nu…o det är kallt..ungarna o gubben sover, dem har lov bara stackars mig som ska upp o ut:-(
Har inte äns tänkt på att det är fredag den 13…får man väl vara lite extra föörsiktig i dag då;-)
Haen bra dag alla!

God Morgon!
Här i Uddevalla har vi -18 idag, burr… Liite väl kallt för min smak även om jag tycker om att ha vinter i stället för regn och slask…
Ska strax gå ut till pållarna, måste ha en kopp kaffe till bara….=O)
Ha en bra dag alla!!
God morgon!
Har precis kommit in efter att hjälpt på minsta dottern på bussen med packning och skidor, dom ska åka "minvasan" i skolan idag med tillhörande blåbärssoppa. Pållarna har fått sin frukost och nu ska jag dricka kaffe innan det är dags för utsläpp. Igår kom ju alla täcken hem, jisses vad täcken och i alla tänkbara färger och kombinationer, kul. Idag kommer det hem Himalayastenar igen, har haft problem att få tag i dom men nu har jag hittat en annan leverantör som funkar bättre. Så alla som frågat, nu finns dom hemma igen 
Ingen rast ingen ro, nu väntar en massa pappersjobb som vanligt!
Ha en bra dag!
Amor vincit omnia 

Fy! Fredagen den 13 brukar vara otur för mig, men jag hade ju otur igår så jag kanske slipper :) Men jag var lite väl opptimistisk en gång, då dog min kanin över 8år… Här är lagon kallt. Kommer en ridlärare hit med sina barn idag, blir kanske lite körning med Thira :D
Lycka till alla idag för jag är förtfarande skeptiskt mot denna dag….
God Morgon, god morgon!!
Idag är min turdag, för jag fyller nämligen år
Jag är på ett strålande humör, hästarna tuggar nöjt på sina hötussar och frukosten är i magen sen länge! Ikväll blir det middag med nära och kära, ska även bjuda hästarna på lite extra godis
Hoppas ni övriga smittas lite av min optimism idag, så ni inte råkar ut för något!

#6 Grattis på födelsedagen!
God morgon. Kallt här -8 grader.
Ledig idag! Skönt. Har haft körlektion precis så det blev ingen sovmorgon. Ska ut till pållarna om en stund.
Godmorgon !
Jag hoppas denna dag kan bli en tur dag för jag fick min beskärda del av otur igår som nog räcker för hela året känns det som.
Här har man skickat barnen till skolan, ska snart gå med hundarna sen blir det en tur till stallet och fixa upp allt där.
Efter stallet blir det jobbet, jobbar kväll rätt skönt.
#6 Grattis hoppas du får en riktigt bra dag idag.
Ni andra får också ha en bra dag
God morgon
I går såg jag årets första mus i hästarnas hage, den höll till under hölådorna så i dag inleds operation döda. Tack Ingrid för din fantastiska historia inatt, tror du att jag kunde somna? Det kändes som om jag hade möss överallt i sängen.
Sen blir det städning och annat "skoj", sista lediga dagen på länge…
Ha det bra!
#6 Grattis Sara!

#6: Grattis på födelsedagen! 
#6 Grattis på födelsedagen.
Jag har ingen bra erfarenhet av fredag den 13:e, för ett par år sedan så ramlade jag av en häst och bröt benet riktigt illa, det var på fredag den 13:e…
#1 Sanne, kör försiktigt i eftermiddag när ni hämtar Beyla. Vad roligt för er att hon kommer tillbaka, hon är verkligen jättefin.
Ha en bra dag alla.
# 7, 8, 9, 10 och 11: TACK
Dagen har varit bra än så länge, trots att det är fredag…

Grattis!

#6 Grattis på födelsedagen
#6 GRATTIS på födelsedagen Sara!

Äntligen fredag! Vi har haft -12 grader i natt, väldigt kallt för att vara hos oss. Det var -5 när jag körde till jobbet. Hoppas på en fin, solig helg så jag kan träna Salsa (håller på att köra in henne). Och kanske ta lite foto, det var längesen jag hade kameran med i stallet.
I kväll ska vi cykla hem till vänner som flyttat in i nybyggt hus - är jättenyfiken på hur det ser ut på insidan!
# 13, 14: Tack tack!
# 15: Tack! Brukar tänka på dig ibland när jag pytsar på hö framför mina "pyttisar" 

God morgon
#6 Grattis!
#9 Tog ett tag för mig att somna igår med, fick för mig att jag hörde möss på vinden…..
Idag är det förberedelse inför morgondagen, transporten är iordninggjord det mesta är packat redan så nu är det bara att ta hand om hästarna.
Ha en bra dag!
Grattis Sara! Hoppas du får en bra dag!
Delad glädje är dubbel glädje :)

#6 Grattis Sara 

Grattis!
Jodå, i mitt huvud "flyger" även Du då och då
Pytsa på Du till Dina "pyttisar" de kan ju "falla ur" annars
Fira nu i lagom "pyttedos"!
#18 Låg en död mus storlek större på stalltrappen när jag kom ut, duktiga kissar! 
# 18: Tack! Jag somnade faktiskt igår kväll till ljudet av krafsande möss på vinden! Men huset familjen bor i är från 1600-talet så då får man stå ut med lite "husdjur"
Men dom får gärna stanna där uppe på vinden för vi har ingen katt!
# 19, 20, 21: Tack! So far so good.. 

#24 Stort grattis på födelsedagen Sara, hoppas du har en riktigt trevlig födelsedag!
#24 Grattis på födelsedagen!
God eftermiddag!
Idag har jag jobbat och är nu ledig i två dagar. Idag kom min systerdotter och sak sova över. Hon ska få rida på Peters islandshäst. I morgon ska vi ut och köra med Bill. Sen ska vi titta på Lets dance i kväll och ha myspys.
ha en fortsatt bra dag!
# 25 och 26: Tack!
Nu har vi haft födelsedagsfika här, snart dags för middag! Innan dess ska jag ut till hästarna, det är 10 år sen idag som jag blev ägare till min första shettis 
God kväll!
Phu har haft en tuff dag i dag på jobb, full rulle både på brukaren och Millas mobiltelefon 
Har en fruktansvärd huvudvärk, vet inte om det beror på att jag fick halva dosen inhalering istället för brukaren samt att jag har suttit och inandas en hel del syrgas, nope inte alls medvetet men det blir så när man har en i knäet som ska ha syrgas som inte sitter stilla
Nu sitter jag i alla fall här i min säng med datorn i knäet och en godis påse vid min sida och jag tänker inte röra mig ett skvatt mer ikväll.
Grattis Bofride!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Grattis Sara
!
Grattis Sara på födelsedagen!
I dag har jag haft otur… började jobba 6.30 redan 7 ringde Johan o sa att pållarna var ute ur hagen o han fick itne in dem…bara o sticka hem o hjälpa till, Ludde hade kommit in innan jag var hemma men kesokakan ville inte in…han for runt hagen flera varv..tror han lekte lite m mannen bara för o retas;-) till slut kom han in iallafall o jag körde tillbaka t jobbet…
Sen försvann oturen för sen har jag haft en underbar dag m mina barn efter jobbet…åkt pulka, badat och sen avslutat dagen m pizza, mums!
#28, 29, 30: Tackar! Hade en bra dag igår, vädret var inte det bästa dock.. Men idag är det vinterlandskap och solsken! Dags att njuta!