God Morgon 22 oktober
Det har regnat i natt. Idag blir det i hududsak stallet. Skall förbereda för installningen. Kaninerna skall flytta dit i veckan också. Det som blir över av dagen skall jag fortsätta att göra i ordning det jag ställt till tidigare i veckan.
Dottern har varit rosslig i natt, hoppas att hon kan gå till skolan i morgon.
God morgon!
Det har öst ner regn här också.
Idag ska jag åka med en vän till en tävling sedan är det stallet som gäller. Ska hinna med båda mina shettisar idag hade jag planerat!

Morrn morrn ja det har regnat jättemycke här med i natt , men nu är det uppehåll . Ska ta det lite lungt idag jag
God morgon!
Nu börjar det kännas att hösten är här på allvar, fuktigt…ruggigt väder. Var lite väl optimistiskt när vi var iväg på trav igår…tog en tunn jacka och de fick jag sota för…kallt kallt kallt.
Det blev en lyckad dag på travet, han gick ett lopp, slutade 2.a(12 startande) på nytt rekord, hade loppet varit ett par hunda meter till så hade han nog knipit först platsen.
*bild* Taggad inför loppet
Grattis Rebecka och pållen till ett bra lopp!

Vad kul Rebecka att han sköter sig *ler* vad blev det nya rekordet nu då? GRattis …
#3 Grattis Rebecka och Baron!
Vad kul:)
Idag har jag tävlat m shettis i hoppning på ridskolan. På utomhusvolten, finns ej ridhus. Ponnyn e 1m ganska exakt, o vi hoppade 40 och 50 cm bana m 8 hinder idag:) Lika duktig o bäst(för mig) som vanligt, trots att det inte blev nån placering ,men jag e ganska nöjd:)
Det va polluxcup o KM, så i pollux fick jag en massa asbra saker:)) Och 2 till rosetter till samlingen :P
Här har det regnat/dyggregnat och vid 15-16 tiden var det sol!
Tackar!
#6 Blev 2.53,1 som nytt rekord

Jätte bra Rebecka ju och på den banan med ..
#10 Vi är jätte nöjda med honom och hans insatts, tyvärr så blev han ordentligt trängd i starten och fick nästan frambenen "avklippta", som tur var så hängde kusken med på noterna och höll tillbaks honom och stydre ut i gräset. Väldigt obehagligt att se.

#11 ja verkligen inget kul när det sker , de kan skada sig något djävulskt och sen är det ju så att det inte var meningen men sen finns det ju vissa kuskar som är experter på att *klippa* benen på sina motståndare..
Det var säkert inte med mening som kusken körde framför så….det är sjukt trång på Tomeilla när dom ska volta i bredd så jag tror det spelade väldigt stor roll. Men som tur var så hände ju inget.