Rockarder
Nya rockarder säljes. Finns i två storlekar mini samt standard, mycket bra o säker modell. Vid intresse sandbacka@hotmail.com
Jag vill gärna ha mer info. Jag kör ibland funktionshindrade och i den modellen som du visar är det ju lätt att gå i och ur… men är det inte också lätt att ramla ur?
#0 Nu är det visserligen inte en sån vagn jag letar efter men måste fråga ändå - finns det ingen svängel på den rockarden? Går det att fästa en eller är det bara en tunn skiva där?
Nej man ramlar inte ur!!!
Ja det går att fästa en en svängel i järnet som går där nere under plyfan.
priser?
3500:- tar han som gör dem!
Vad fina rockarder, sådana modeller är suveräna vid inkörning, man kan snabbt kliva ur om det händer något, säkert och bra även för barnen
men det är ju inget att hålla sej i om man har barn med sej när man kör.
Går det att få kraftigare hjul?
#7 Ett tips när man har "mindre" barn är att fästa en cykelbarnstol på rockarden. Det har jag gjort på två av mina och det har fungerat utmärkt… Då pratar jag om 2-4-åriga barn…
#9 men det måste vara svårt ändå tycker jag. Utan ryggstöd. Kan väl inte binda barnen? då kommer dom inte av om nåt händer
Precis… stolen är ju stöd för ryggen osv, men jag spände INTE fast pga skulle KUNNA komma loss om något hände…
Kan man få MOPEDHJUL på? Eller hjul med kraftigare ekrar?