Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 702 ggr
Hanna-D
0

God morgon 2009-02-15

God morgon

Ingen som är vaken än? Är otroligt seg idag, hade gärna sovit längre än 4.20 i morse… Somnade igår framför TV:n.

Ha en bra dag!

Anette
0

God Morgon!

Hmm… vaknade  i fåtöljen vid 4-snåret, somnade oxå framför tv:n…., börjar vakna till nu med hjälp av lite kaffe.

Ska strax gå ut i kylan, vi har -11 grader, burr!

I em är det kalas för barnbarnen, 2 och 6 år!! Hjälp vad tiden går!!!

He en skön söndag alla!!

zettan
0

God morgon

Här blir de ingen sovmorgon idag heller. Måste strax åka till stallet och motionera hästarna. De blir kalas kl 14 hos min bror. Då brorsonen ska fira sin födelsedag idag.
Hoppas alla får en bra dag

sanne
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon

Strålande väder men lite kallt än så länge. Det blir en ganska lugn dag idag, ska ta o fixa lite med Yaght idag, måste reda ut manen på honom..

Igår pyssla de vi med lilla Beyla, hon är lika go som när hon åkte härifrån.. lägger in en bild på henne från igår !

ha en bra dag !

Anette
0

Så fin hon är Sanne!! Lycka till med henne framöver!Glad

Ellinor Johansson
0

# 3 Håller med Anette Beyla ser verkligen fin ut på kortet. Lycka till med henne!

Annette
0

#3. Jag sa ju att du var galen redan när du annonserade ut henne Flört.

Här är det svinkallt. Gammelmadammen Nikita 29 år fick ha täcke ute igår för första gången sedan hon var klippt i slutet på 80-talet.
Hon fäller något fruktansvärt, men är nog egentligen mer än tillräckligt fet för att inte frysa Skäms. Hon såg riktigt mallig ut när hon gick i hagen med sitt gamla täcke.

Jag funderar på att vara lite huslig, men har inte bestämt mig. Det gäller att vara flexibel om det dyker upp ngot roligare än att byta gardiner Flört. Det blir stallet senare under dagen.

sanne
0

Tack alla ! hon är verkligen fin, lite rund just nu..

Ja vet Annette, men den sitsen vi var i just då , gjorde att vi ej hade något val.. men jag får säga att jag hade lite sinnesförvirring.. men nu är hon ivf hemma igen !! o jag är sååå lycklig

Mija
0

#7 En mycket fin Beyla Bus, var rädd om henne nu Sanne.

Här skiner solen och det är ett kalasväder, ska snart dra på mig kläderna för en promenad upp till pållarna för att pyssla lite med dem, jag har några stycken som börjat fälla rejält, så, det blir till att kavla upp skjortärmarna och sätta igång och borsta.

Ha det gott alla

zettan
0

Fina lilla Beyla jag fick äran att se henne live igår och jag kan bara hålla med er övriga. Hon är så fin och vilket gott sätt hon har.

SofiaChristina
0

Här har vi varit i skogen och sågat till fina björkstockar så mina stallflickor har lite mer hindermatrial, fick då se att vildsvinen hade varit och bökat precis bakom stallet, inte kul.

Carita
0

Ingen trevlig morgon när jag kom ut till mina småpojkar. Hingsten har blivit "öronmärkt" och en bit av örat saknas. Hua vad det luktade när jag fick hål på eländet. Annars har småpojkarna vilat och den stora killen fick arbeta.

Hanna-D
0

#11 Härlig bild! Öronmärkt låter inget vidare, av en hagkompis eller?

Carita
0

#12 ja troligtvis en av hagkompisarna, de håller ju på och leker hela tiden så jag gissar på att någon fått tag i örat med tänderna.

ingrid
0

God kväll

efter att ha tagit hand om hästar och hundar när jag kom hem efter  utställningen igår åkte jag hem till en kompis där jag somnade efter en knapp timme. Skäms Så roligt sällskap är jag….

Ha en skön söndag kväll

#13 Stackars Alexander.

#0 Vad konstigt att ingen var vaken….. Är glad att du jobbar som du gör vem ska annars hålla mig sällskap på nattpromenader Tungan ute

shettismaffian
0

God kväll !

Så har man jobbat hela dagen, väl hemma vart de ta ut hundarna så de fick ruscha av sig.

Idag hade min delryttare stallet, de gick fin fint .

#3 Vad fin hon är, verkligen en skönhet . Lycka till med henne.

#13 Aj de såg ont ut, skönt ändå att det är den säsong det är nu utan flugor och annat.