Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 29-icke-hästrelaterat
Läst 1543 ggr
Hanna-D
0

Alla hjärtans dag

Hur ska ni fira alla hjärtans dag?

[Croneld]
0

Vi brukar få frukost av barnen, kort och kramar. Sen försöker vi få till en trevlig middag. 

Mest för att hålla igång handeln köper vi kanske chokladhjärtan!

Anette
0

Jag har precis kommit hem från jobbet och Roger satt här med kaffet klart.Glad Han fick en ask chokladhjärtan av mig. Själv fick jag en bukett röda rosor av honom redan i går!! Kyss Efter snart 35 år tillsammans tycker jag fortfarande jag har världens bästa man!

icansson
0

blev uppvaktad imorse med en bukett rosor o en nalle med ett hjärtaGlad

Blir lite extra fin middag ikvällFlört

Annalena
0

Jag har fått kramar av mina barn Skrattande

[Rebecka]
0

Firar inte det utan tar det som en helt vanlig dag med hästarna.

SofiaChristina
0

Här blir det väl jag och Aggehund som får fira Alla hjärtans då maken är med sina fotbollstränare kollegor i Kalmar för att se när Kalmar tränar och matchar.

VeronicaP
0

Här firas et inte alls , sambon ska iväg och se hockey idag Rögle -Brynäs :-)

Aribigga
0

Jag och min pojkvän ska fira alla hjärtans dag på det sätt vi tycker är allra roligast och härligast.

Vi ska spela våt favoritdataspel left4dead och käka nudlar :D (sen har vi införskaffat ett stoort förråd med godis.)

lurvponnyn.vimeddjur.se

zettan
0

Här blir det till att hälsa på unghästarna idag och ge dom alla hjärtans dag pussar. Avelsstona har redan fått sina pussar men de ska nog få några till ;)
Ätit bakelser med mamma och pappa prexis.

Hanna-D
0

Firar till att börja med på jobbet och ska sedan till pojkvännen. Blir middag och ev. någon film. Fick ett liten nalle som hade ett enormt ballonghjärta svävandes ovanför huvudet redan igår.

JMax
0

Nerbäddad i säng eller soffa…ska tycka synd om mig själv för att jag är så sjuk…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Pheobe
0

Jag tycker det är roligare bli spontant uppvaktad.

Vi gör inget denna dag. Funkar som vilken dag som helst. Maken jobbar och jag myser med barnen

Mija
0

Min make och jag ska gå ut och äta då vår lilla dotter ska sova borta hos en granne och stora dottern har huset fullt av kompisar, så vi flyr huset ett tag och ägnar oss åt varandra en stund Glad.

MalinLarsson
0

Jag lämnar gubben hemma för klassträff med de gamla gymn.kompisarna Glad  Tror att han klarar sig…Flört

HannaDolly
0

#5 samma här ;) fast det blir en massa pussar och kramar till hästarna ! :DDD

Ninnii
0

Idag har vi lämnat dottern hos mormor efterd et så tog vi en tur på heden, Peter red sin Stjärna och jag körde Bill. Det vra helt underbart med sol. Sen ska vi laga mat och titta på Revolutionary Road som vi fått nedladdad av en kompis. Hoppas den är bra.

Ha en bra alla hjärtans dag!

Annette
0

Här har vi mötts i dörren idag, så då blir det inte mycket firande av.

ThiffannyJ
0

Här "firar" vi lite när sambon kommer hem från jobbet 22:30. Vi ska äta lite mat och så ska han få en pressent!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

JMax
0

#18 Det var en häftig present!!

ThiffannyJ
0

#19 Jag hoppas att den ska vara uppskattad! Den var ju lite annorlunda Skrattande

www.minishetland.com

Emma-Andersson
0

Firar heller inte tycker alla hjärtansdag, morsdag, farsdag, haloween mm har allt mer blivit köpmännens och handlarnas dag istället.

Jag tapper lusten iaf när det ska handlas till hysteri

Charlotte-Aveback
0

#18: Vi såg reklam om deras olika "boxar" idag - jättefyndiga upplevelsepresenter! Glad

fnurran
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här hos oss startade alla hjärtans dag med en lång ritt. Vi var 17 stycken som red ut. Både "gamla" och unga. Ponnyer och hästar.Längs vägen skulle en rebus lösas. (man fick rätt bokstäver ifall man visste svaret på frågor, sen bildade bokstäverna ett ord) På halva vägen blev det fikapaus.  :)

Ellinor Johansson
0

En annorlunda alla hjärtans dag.

Större delen av gårdagen var vi på Shetland Östs utställning.  Som vanligt en jättetrevlig utställning med en snabb och duktig domare. Tyvärr ramlade jag baklänges på isen igår, det gick ganska bra så länge jag rörde på mig sen blev det sämre.  När vi hade ätit tog jag en starkare tablett. Jag äter sällan av mina starkare värktabletter så jag somnade vi halv nio i går kväll under sambons alla hjärtansdag present (En supergosig filt) och vaknade 8 i morse.

Annette
0

#24. Låter inte bra. Vinterutställningar och ramla baklänges har jag tyvärr också erfarenhet av Obestämd. Hoppas det inte är något allvarligt för dig.

Pheobe
0

Har ni koll på varför man firar alla hjärtans dag? Eller firar ni det bara för egen del?

ThiffannyJ
0

#26 Japp, ha för mig att vi gjorde något skolarbete om det i skolan till och med!

http://sv.wikipedia.org/wiki/Alla_hj%C3%A4rtans_dag

www.minishetland.com

Pheobe
0

#27 Idag har man en nyare variant också som handlar om att hjälpa hjärtsjuka barn. Tycker jag är jättebra.

Emma-Andersson
0

#28 det tycker jag där emot är bättre när man kan hjälpa andra.

Dehlfimia
0

fick inget firande med fam ,utan var på förlossningen med vår äldsta dotter som födde en dotter så vi blev mormor o morfar på alla hjärtans dagSkrattande

Hanna-D
0

#30 Grattis!

ThiffannyJ
0

#30 Grattis!

www.minishetland.com

Emma-Andersson
0

#30 Stort Grattis till er!

Dehlfimia
0

31#32#33 Tack så mycket

JMax
0

#30 Grattis!! Vilken härlig alla hjärtans dag present!!

ingrid
0

#30 Grattis!

VeronicaP
0

#30 Grattis