God Morgon 23 oktober
Regner öser ner och jag skall köra löv hela veckan.
Hösten är enformig!

God morgon , ja här öser det ner med, inget kul väder allas , man vill verkligen inte gå upp idag..
Låter ju kul Anette , de där löven tar ju aldrig slut..

God morgon! Inget regn just nu, men riktigt grått o tungt.
Hoppas personligen på några timmars uppehåll så jag kan få hem mitt beställda hö… som inte går att köra hem om det regnar. Suck!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Nej och det är i stort sett det enda som finns att göra på jobbet så här års. Det är ju kolsvart ute fortfarande, går ju inte att börja före 8. På söndag ställer man om klockan, så då blir kvällarna ännu mörkare.

usch det har jag ju förträngt att vi ska ändra tillbaka klockan *S*
Godmorgon! Har ledigt idag efter en smått hysterisk vecka. De som tycker att det är glassigt att vara arvoderad i en ideell förening vet verkligen inte vad de snackar om. Har jobbat i princip 150% de senaste 2 veckorna - på min 50%-arvodering… Nåja. Idag ska jag ta det lugnt iaf, och ikväll ska jag börja spela basket! :D
Godmorgon. Försov mig idag så jag är lagom irriterad….. 
God morgon!
Regnet fullkommligt öser ner idag… Jag har skolkat från första lektionen, som var bad
Ska åka in till svenskan senare idag. På eftermiddagen är det stallet som gäller sen!
Godeftermiddag fran Australien! Sol och varme har! ni borde komma hit, hastarna haller just pa att bli fina och vinterpalsen gar bort…kanns konstigt ibland att ni gar in till vinter och vi gar in till sommar. Jag kan fortfarande inte tanka mig en Jul med 40+ grader, aven om vi har haft det ganska mycket!!
Iaf maste ga och gora middag, go' natt!

God eftermidag (snart eftermiddag iaf) Här öser regnet ner vilket det har gjort sen i fredags, men jag får väl trösta mig med att vi har nästan 15 grader varmt. Klen tröst..

Här regnar det mycket, idag blev det ingen körning, tog bara in och pysslade lite med städning, barn och hästar.
Idag kom min ponny I GALOPP när jag ropade vid grinden. För första gången som jag inte behövt hämta. Stödutfodringen gör visst lite nytta ändå. Sen åkte våra hästar ut igen, de går fortfarande ute på nätterna, men använder vindskyddet flitigt då det regnar.
Jag måste under vintern hitta en annan stallplats, ev låna ut några mån eftersom stallkompisen är tvungen att ta hem sin utlånade ponny. Synd, då vi stortrivs i det stallet men vad gör man.. Har ingen möjlighet att ha häst hemma heller.
Godnatt!!
godkväll idag är en härlig kväll för jag hoppas att jag snart ska bli en häst rikare, ja jag hoppas i allafall
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#11 Lyckans ost!