Avelshingstar som rids

så fina dem är. Jag har letar förjäves efter en bild på Hobbe o Jozo men hittar ingen… tyvärr.

Här rider Amanda våran Slättens Madgic II , barbacka i paddoken , till höger går stona , men han bryr sig inte , Jag skulle gärna ha någon liten som skulle vilja rida honom då han är super snäll. Amanda är ju eg lite lång på honom, men det går bra att rida honom lite ibland.
Inte bästa kvaliten på bilden .
Vilka härliga bilder!

men Gonkan.. Betis är jätte fin, men nu skulle det vara hingstar som rids 
#9 Anne har faktiskt frågat efter ridna ELLER körda
så detta är nog OK.

#9…eller körs står det i Annes inlägg ;)

#10 *ler* Tack tack men jag såg att man fick ta körs också *S* Skulle gärna att någon red Betis med , jag gillar ju det och vem vet om han kommer ut på travet att han kanske får gå något moné lopp då ;-)

vilka härliga bilder:)
Jättefina foto på fina hingstar!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

ok.. sorry.. läste inte allt, men jag tror inte Gonkan tog illa upp heller.. hon kan ta ett skoj.
Vilka fina bilder, speciellt 13 och 14, vilka härliga ansiktsuttryck ryttarna har! Och Riccardo är ju hur läcker som helst!
härliga o fina foton på fina ponnysar

Jätte fina bilder .

Vilka fina bilder!

Många härliga bilder på fina hingstar 

snacka om att man längtar till sommaren när man ser # 23

#19 Härliga grabbar! Vad kul det vore att kunna göra en kadrilj med bara shetlands hingstar 
#22 Tack! Visst är det fantastiskt på så många sätt shetlandsponnyn kan glädja både stora som små 
#14 Hur underbar som helst!
Jag är inte alls partisk
Veritas odium paretFörvånad
#19 Vilka underbara bilder
. Tänk att du hade Castor på bild framför vagn också, såå roligt…
Epus e ju såå läcker:)
Nu äger jag ju inte någon hingst längre, men här är Sir Douglas med Ellen (dotter till stallägaren, där jag hyrde stallet) på ryggen - bilden måste vara tagen sommaren 2000…
Och här är en bild på Zeb, tagen när han var iväg på inridning hos min kompis - det är hennes dotter Malin som rider.
(att sadeln har glidit lite får vi ha överseende med, jag tror att Malin hade sadlat själv och möjligen inte dragit åt ordentligt…)
#36 Ja det är väl en 40poängare som sitter på i alla fall!
SÖÖÖÖT!

#21 ha ha nä det är lugnt .
Jag har hittar ju inte mina fina bilder på Madgic när han gjorde sitt bruksprov , ska se om jag hittar det en dag *S*
#36 Underbar liten mini
! Min dotter har några sådana hemma och det leks väldigt mycket med dem.

vilka fina kort ni lagt upp. Roligt att se att hingstarna andvänds

Fina hästar

#44 vad fin han är!
#44 Vilken häftig bild! Kunde varit en ardenner nästan!

Jättekul att se så många fina hingstar användas!
Kom på att jag ju har foto på Linnestofta Meat Loaf också, från när han skulle kvala på travet som alldeles nyinkörd…
Vilka jättefina bilder ni har visat på era avelshingstar jättekul att se.
När jag tänker efter så har samtliga avelshingstar som stått hos mig, egna och lånade, använts till ridning och/eller körning i någon omfattning.
Jag ska leta i gömmorna efter foton på Smevallens Royal under ryttare också, frågan är bara var sjutton jag har gjort av dem
- ligger förmodligen på någon gammal diskett nånstans, bara för att jag inte längre har någon diskettläsare. Har även bild på Patrons Murkel med ryttare på ryggen, fast bara papperskopior tror jag.

Zeferino vd kleine nes med min grabb.. precis fyllda 4 år.

#54 Vilket snyggt ekipage!

#57 Tack! Det var på Grevagården när Harry skulle göra sitt bruksprov, vilket blev dagens näst bästa.

#61 62 Snacka om allround!

Fina Latcho och gulliga Signe, trevligt ekipage.

Vad underbart att se alla dessa fina Hingstar och dess brukbarhet inte bara inom körnng utan även inom ridning, det är ju tyvärr inte så många shettisar som tävlar i hoppning eller dressyr. Och de få man ser är ofta väldigt duktiga.
Han är så gudasnäll och uppför sig perfekt, trots att han måste gå mittemellan stohagarna.