God morgon 16 feb
God morgon
Idag känns det kallt och snön den ligger kvar. Våran termometern är sönder så har ingen aning om hur kallt de är. måste fixa en ny.
Strax väntar jobbet några timmar. Sen blir de stallet. Nu har jag satt igång alla hästarna så nu är det mkt träning på schemat på veckorna. Idag kommer även 4 hösilagebalar. Blir till att rulla upp dom på logen.
Ha en bra dag alla

God morgon.
Sjuk med feber! Gav upp sovandet, vaknar ändå hela tiden när jag hostar. Ligger i soffan med hunden och datorn i knät. Hoppas att jag mår bättre senare, saknar hästarna. Inget jobb idag.

#1 krya på dig Ida. Inget kul att vara sjuk :(

Tack Sandra!

God morgon,
idag bär det av till göteborg igen. Ska vara där nere fram till läderkursen nu, ska bli skönt att inte flänga fram och tillbaka riktigt så mkt som det varit sista tiden….
#1 Krya på dig.
Ha en bra dag.
God morgon alla glada. Här är soligt och kallt, sportlov. För dagen gäller stallarbete sedan vidare till jobbet.
Ha en bra dsg ocdh ni som är lediga passa på och njut av det underbara vintervädret.

God förmiddag!
-26 ute i morse. Solen har tittat fram nu, så det har blivit lite varmare nu. Sitter och väntar på hovisen som ska komma om en stund. Han lämnade återbud förra veckan eftersom han tyckte jag hade för kallt i mitt stall… (Jag trodde första han skojade, men det gjorde han icke…) Nu är värmen på i garaget, så får vi stå där och verka dem.
Kom hem från några dagars fjälltur på skidor i lördags. Vi hade riktig tur med vädret och hade några underbara dagar ute på fjället. Det var runt -10, solsken och ingen blåst under dagarna, men ganska blåsigt på nätterna. Bilden visar vyn som mötte oss när vi kröp ur tältet första morgonen - underbart!
Hoppas alla får en bra dag!

Då sitter man på jobb igen efter en underbar helg. Vilket väder vi har haft! Helt underbart! Tömkörde Salsa och igår var hon verkligen rolig att vara ute med. Hon påverkas nog positivt av vädret hon med
I morgon kommer hovslagaren och sen ska jag försöka hålla Salsa ren inför helgens äventyr. De har lovat minusgrader, men det ligger hela tiden på gränsen. Annars blir det täcke resten av veckan…
Min mobil pajjade igår. Jag har en iPhone och den är rätt värdelös med svart skärm. Kan inte se vem som ringer, inte svara, inte ens stänga av den. Hoppas den går att fixa… håller på att återställa med datorns hjälp nu *håll tummarna*
God kväll!
Här snöar det för fullt nu och jag är inte speciellt glad för det.
Dagen har jag ägnat åt att sitta i bil och farit från saxtorp - helsingborg, sen helsingborg - lund, sen lund - helsingborg, sen en massa ärende i helsingborg och sist då helsingborg - saxtorp. Inte illa att få betalt att sitta i bilen hela arbetspasset
I morgon är jag ledig för dottern ska till läkaren och jag ska vara med.
Midlingur!! det var som vi sa, fatta vilken chock när vi fick reda på röntgen svaren…………… det var så lätt som vi sa i morse.
Ha en bra kväll alla!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se