Vit grimma..
Hej, vill hitta en vit utstallnings grimma/trans ny eller begagnad (i bra skick). Nara Stockholm vore bra! Pm:a eller svara pa traden med tips om vart eller om ni har en till salu!

# Jag köpte min av finnsta stuteri. Jättefin är den.

finns vita utställningsgrimmor på selar.se jag köpte min där för 170kr.
#0 På väg hem till Sverige?
#3 Nej min syster ar fortfarande dar i en manad och hon kommer hit (hem) med den, se gratis frakt :). Vill garna visa i vitt tycker det ser sa fint ut och det finns inga vita har… alla visar i svart…sa trakigt tycker jag
Nar ska ni komma halsa pa?? Ungfr 40 grader har vi haft :)
#2 hittar inte dem pa selar.se…
#4 jag önskar vi kunde åka snart men med två barn och hus blir det för dyrt. Min man vill åka när han fyller 40, 2011. Det känns långt dit…
Vi hade besök av faster + man som bor i South Australia tidigare i somras.
#6 Jo en lang resa ar det…
Vad trevligt att dom kom! :)

#5 visas som brun på bilden men finns i svart, brun och vit.
när man kommer in på sidan finns en spalt till höger och med nyheter, och i femte stycket står de att shettis sidan är uppdaterad och så kan man länka. klicka på den länken och sen vidare på show/utställning och bläddra ner till en brun grimma så finns den i tre färger men man ser bara en.
kostar 175 kr.
jag har köpt från selar.se tyvärr så är storleken shetland på tok för liten till standard shetland. Jag köpte en i strl ponny också och den passar med nöd och näppe på min tvååring. Men fin grimma till bra pris annars
de har fina vita lädergrimmor på ullared:)
Ellen, måste bara kapa tråden och fråga hur det är med bränderna där du bor? Man blir helt tagen av att se på nyheterna hur elden härjar .
Jo inte sa bra alls, det har varit nagra stuterier som brants helt ut, med manniskor, hus, hastar och andra djur. Hela byn ar borta i nagra stallen och inte ett enda hus star kvar…jattehemskt har det varit, stackars manniskor. Familjer har forlorat medlemmar eller sa vet det ej hur det ar med dom. Fortfarande brinner det iaf pa 8 olika stallen…
Branderna ar nere i Victoria vilket ar ganska langt harifran (Queensland) sa vi bara hor hur det gar genom nyheterna. I en liten by brandes 2 unga tjejer for dom ville radda sina haster… Det ar svart att tro att ngn person har startat nagra av dom har branderna, helt sjukt faktist :( Dom skickar jattemycket saker till Victoria, som klader, skor mm och pengar. Det gor en valdigt ledsen direkt och kan inte ens tanka mig vad jag skulle gora om det hande har :(
#13 är den där normalstor åring? Jag har en i ponny strl och den passar min tvååring precis i sista hålet =(