Jag har köpt en Shettis!
Jag kom lite hastigt och lustigt över en liten Shettis tjej som jag bara inte kunde tacka nej till ,dräktig är hon oxå.
Hon heter Olivia RS 5259 född -99 Fux
e. Olympus RS 315 u. Mässeboda Erika RS 1062
ue. Robin RS 139
Hon är dräktig med Gläntans Morendo, ska föla i slutet på mars
Någon som vet något om hennes stam eller hingsten hon är betäckt med?
Jag kan inget om Shettisstammar har welsh och islänningar sen tidigare. Men kommer givetvis sätta mig in i Shettis rasen nu
Sen undrar jag iom att hon förutom sitt reg nummer har ett RS nummer så måste hon ju varit utställd nän gång väll?? kan man kolla upp sånt? skulle vara kul att veta vad hon fått för bedömning och så
Hon är även inkörd och har gått på ponnyridskola så min förhoppning är att mina barn kommer ha mkt roligt tilsammans med henne.
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Grattis!
Puttade upp en artikel "veckans hingst" med Gläntans Morendo där du kan läsa om honom.
Grattis o lycka t med din ponny

Tack så jätte mkt !! Mkt fin hingst ! va roligt.. och hon har en avkomma sen tidigare samt utställd/premierad med 39 p
Jag måste säga att jag tror jag gjort ett bra köp!

Du får lägga ut lite kort på henne sedan så vi får ta del av underverket :)

grattis o lycka till !
Grattis!

grattis och lycka till
Grattis till ett fint sto. Lycka till
Grattis och lycka till med fölis.

Grattis och lycka till, både med sto och kommande föl! 
grattis lycka till, verkar som du har gjort ett mycket bra köp
Grattis och lycka till! Bli gärna medlem i Svenska Shetlandssällskapet så du kan få ta del av alla aktiviteter och utställningar!

Grattis och lycka till!! =O)
Grattis!
Delad glädje är dubbel glädje :)
Grattis och lycka till!

Grattis och Lycka till med sto och fölis som är på G

Grattis!
Stort Grattis!
Och en annan börjar kolla efter en welsh så småningom men det verkar finnas mkt o lära sig där…
Grattis & Lycka till! Väntar också föl e Morendo.
Grattis till pålle!
Intressant det blev. Är det någon som känner till hingsten Robin? Har aldrig hört talas om denne och han har ju inte så många avkommor efter sig.

Grattis o lycka till!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Grattis till nya pållan och lycka till

#21 Han dog 1981, hann inte få så många
#21 - Robin är MMF till Zeb RS 438 som jag hade förut. Något mer vet jag dock inte om honom.

Grattis!!!

Grattis och lycka till :)
Grattis och lycka till med din nya vän
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Tack för alla grattis och lyckönskningar!
ska försöka få till nån bild på henne samt med Jätte magen!
Hon har redan fyllt sit juver ordentligt..det ska bli så gulligt med shettis föl!