Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 612 ggr
Hovgarden
0

God morgon 20/2!

Ja morgon o morgon… Det är kolsvart ute och jag kan inte sova…Har super ont imagen Skrikandes och vaknade av att hunden var I diskmaskinen….. Vi har en drever så sååå liten är han inte…. Suck (husses hund). Så jag får väl börja med att säga god morgon för det finns ju någon stackars arbetare som kasnke tom gått upp redan.

Sist jag gick upp såhär tidigt var när jag jobbade med mjölkkorna och dåvar det ju varje dag. Rätt mysigt ändå.Man var knappt vaken när man satt med huvudet mot första kons mage Skrattande Saknar korna faktisk.. men inte att gå upp så här dags…

Hade tänkt tömköra Myre idag får se vad som händer annars..

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Hovgarden
0

Jo alltså jag har gått upp såhär tidigt då för utställning, vad annars :D

/Katja

Annette
0

Jag har varit uppe sedan kl 4. Skall snart börja resan mot Euro Horse.

Hovgarden
0

#2 Aha men det är ju alltid något att se framemot!

/Katja

zettan
0

god morgon

Somnade som en stock 20,30 igår och vaknade med ett rycke av klovkan precis Tungan ute. Ska strax åka till jobbet och jobba mina timmar.Sen till kvällen blir de hästarna som ska få sitt.

ha en bra dag alla

sanne
0

god morgon

har sovit så dåligt inatt, men det får gå.. jobbar ju bara till 14.00 idag ! sen ska man handla lite o så.

Här har det snöat en hel del under natten o nu har vi 9 minus grader. Snälla kan det inte vara bra snart ?!

Hoppas solen skiner på er andra idag !

Anette
0

God morgon!

Här har kommit bra med snö och vi har -7. Det är vackert ute nu!

Längtar oxå efter våren men till dess föredrar jag snö och kyla framför regn och slask.Glad

Nu ska pållarna få sitt, sedan bär det av till hästmässan.

Ha en bra dag alla!!!

polgara
0

God morgon!!!!

Här har det oxå snöat i natt, är så trött på det nu. Ska snart iväg o fodra hästarna o släppa ut dom.

Har mindre ont efter operatonen idag så det går åt rätt håll iaf.

Idag ska jag bara ta det lugnt o göra inget, tur man har mockningshjälp så man slipper tänka på den biten.

Ha en bra dag allihopa!!!

ingrid
0

God morgon!

Ska städa iordning lite hemma innan det är dags att möta Hanna vid tåget.

Idag är det mässan som gäller!

Ha en bra dag!

Hanna-D
0

God morgon

En stressig morgon men nu blir det ett par timmars stillasittande på tåget, tur att Internet finns!

Ha en bra dag.

#8 Jag har väldigt höga krav vad gäller städning, det vet du Oskyldig

shettismaffian
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon !

Vaknade tidigt då jag är van att gå upp den tiden då man jobbar men nu kunde jag somna om då jag är sjukskriven efter att ha lyckats dra höften ur led.

Det blir en lugn tur ut till stallet och titta till de fyrbenta och njuta av solen som tittar fram idag.

Alla som ska på mässan i Göteborg får ha en riktigt bra dag, den brukar vara riktigt bra och sen själva showen ja önskar man kunnat åka men det får bli nästa år.

Ha en riktigt bra dag

ingrid
0

#9 Känner pressen….Skrattande

SaraDoos
0

Morgonen började med utsläpp av hästar. Salsa har sovit med täcke och det satt kvar i morse (helt otroligt). Sen körde jag till jobb och på vägen hämtade jag BIS och reserv-BIS rosetter som var det enda i rosettväg som saknades inför helgen. Efter jobb blir det en tur till Belekima för att hämta lite av varje i prisväg där. Och i kväll blir det till att halma transporten, fixa till Salsa och packa, sen är jag laddad inför morgondagen :)