God morgon 21 februari
God morgon!
Idag har vi världens vårväder känns det som… -6 grader och både jag och hästarna känner oss obekvämt varma. Sambon har åkt till Grövelsjön där han ska vara ledare på en fjällkurs för scouter i åldrarna 15-18. Jag skull själv följt med som matansvarig för de tretti som är med på kursen, men efter månader av planering så funkade det inte med hästpassning så jag får snällt stanna hemma och ta hand om mina småttingar :) Ena hunden är kvar hemma så jag inte känner mig helt övergiven.
Planerna för dagen är att gå promenad med hästarna och ta en skidtur med hunden - hon älskar att jaga skidspetsarna i nedförsbackarna! Sedan ska jag planera lite nya stationer till cirkelträningen som jag håller i en gång i veckan för byalagets räkning. Tanterna och farbröderna börjar bli så starka nu att det är dags att förnya lite ;)
Lycka till alla som visar i Norra Åsum idag!!
God morgon! Tempen vasar runt -6 grader utanför vårt köksfönster. Ska strax ut till stallet och fixa innan jag ska med Jack och hans förälldrar till Linköping!
Lycka till alla som visar häst i dag! Kör försiktigt.
Delad glädje är dubbel glädje :)

God Morgon!
Har sovit såå gott inatt, har inte varit vaken en endaste gång, det var längesen sist. =O)
Här är -8 grader, burr. Vi ska strax gå ut till pållarna, de fick sen kvällsmat igår så de får lite sovmorgon idag.
Fixa in ved och lite hästpyssel står på schemat idag.
Lycka till alla ni som ska ställa ut idag och kör försiktigt!
Ha en skön lördag!

#1 Här visade tempen på -12. Sanslöst vilken skillnad det kan vara på bara 2 mil 
Här står ommöblering på schemat idag - äntligen ska jag få ett ordentligt kontor att hålla till i 
#3 Ja ibland blir man förvånad! Lika så när det regnade hon min mormor och morfar ca 6 km från oss, men det regnade inte hos oss?! Snacka om lokal väder 
Delad glädje är dubbel glädje :)

God Morgon !
här är riktigt skönt idag, bara någon minusgrad o jag hoppas att solen kommer fram sen ! ska strax åka o storhandla.. så trist men välbehövligt. Sen blir det lite fixande med pållarna, annars blir det nog en lugn helg.
hoppas alla får en bra dag !

God morgon!!!
Har varit uppe med tuppen idag, hästarna är utsläppta för flera timmar sedan. Idag blir det till o ta det lite lugnt, det är inte bra o mocka när man är nyopererad har jag kommit på, försökte med det igår o det gjorde ont.
Temeratuern är på lite drygt -4 grader, rätt behagligt faktist.
Ha en bra dag allihop i vinterkylan!!!

Morran!
Trött är bara förnamnet men det är bara att bita ihop. Sambon ska iväg till Axevalla snart och jag får snällt jobba här hemma med djuren. Ska hinna med en sväng till stan med sonen också eftersom det är lördag (godisdag) I eftermiddag blir det lite ponnykörning/ ridning med småkillarna. Det blir ingen provning av grejerna som inhandlades igår då jag har beslutat att brodera namn på dem.
Ha en bra dag!

God Morgon!
Sitter här på sjukhuset i Linköping! Inte världens roligaste men det får gå=) Läkarna har precis varit här å kollat på herrens tumme å de såg bra ut. Han kommer nog kunna använda den framöver. Men han måste stanna här i ca 8 dagar! Kommer bli långa dagar för rastlösa Johan! Men det är bara å stå ut=)
Anna tar hand om mina pållar hemma i Målilla! Hon e snäll hon! Så pållarna får en vilodag idag. Men det kan dom behöva.
Ha en bra dag allihopa!