God Morgon 2009-02-22
god morgon
här har det kommit nästan en dm snö i natt.. o nu regnar det, så det är en härlig ishinna över allt.. men vi ska snart ut o skotta o ploga.
sen blir det baka bullar o steka köttbullar.. troligen så kommer vår nya hingst idag också så det blir fullt upp hela dagen !
hoppas alla får en bra dag.
God morgon
Samma väder här. Är trött idag efter en hel dag med tömkörning. Otroligt givande kurs, lilla Hessa var psykiskt slut efter igår, men så duktig. Idag blir det en snabbrunda med tömkörning så hon inte glömmer vad hon lärde sej igår bara en kvart tjugo minuter.
Ha en bra dag alla!

God Morgon
Hade en superrolig kväll igår patade med massor av trevliga människor, kanske sålde en ponny som jag inte har något till salu! Får se hur det blir…..
Idag kommer Angelica ner och sen blir det shopping för fullt…
Ha en trevlig dag!

God Förmiddag!
Här är +4 idag och snön rasar ner från ladugårdstaket, lite trist tycker jag, det var ju så fint. Pållarna verkar trivas extra gott i snön oxå.=O) Ännu så länge har vi alla fall inget regn. Faktiskt ser det ut som det klarnar upp och kanske blir lite sol.
Lite träning med Zahir och lille Bonus står på schemat idag.
Önskar er alla en riktigt skön söndag!
God morgon
Hotellfrukost… Finns det något bättre?
Har haft en underbar helg i Göteborg men det ska bli skönt att komma hem. Även jag har sålt en häst i helgen verkar det som… Det rör på sig!
#2 Hoppas du hittar många fynd och att prutningen går bra!
Ha riktigt bra söndag!
Godmorgon !
Här har det snöat och snöar än. Hoppas verkligen snön får ligga nu. Strax ska jag iväg och rida Jolle blir kul undra bara hur jag ska komma upp med min trasiga höft , sa att jag kunde behöva lift
, sen blir det en titt på Choose me.
Sen är det Puzz tur att få komma ut lite igår hoppade Tobias henne på volten på ett litet hinder de va kul.
#0 Åhh va spännande, hoppas det går bra med er nya hingst. Lycka till..
Ha en riktigt bra dag allihop
God middag!
Snöat hela kvällen o natten men i morse regnade det:-( plus 2 nu, trist men samtidigt är sportlovet över här så nu kan det bli vår;-)
I dag är det slöa som gäller…ska bort till Eko ikvällo köpa nytt stödhjul till transporten…vart liiite stressad igår så glömde hjulet o förstörde det..hrm!
Keso står nu hos fodervärd i Näsum och det verkade iallafall gå bra igår. Ska nu få stå på box, kul o höra hur det gick i natt…
Stoan ska få stå i dag, Ludde vart duktigt glado få hem sina tjejer igen…
Ev ska dem om ett tag få gå ner t en del av sommarhagen och så ska Ludde o min delägarhäst få gå här uppe.

God förmiddag!
Började snöa igår kväll å idag när jag vaknade hade det kommit en hel del! Blää!
Men ska iaf ta en körtur med Dutchess och kälken tänkte jag. Sen ska det även bli en körtur med Sixton men inte bestämt mig om det blir kälke eller vagn där. Det märks=)
Sen blir det kanske kanske en sväng till Linköping å besöka Johan.
Bäst å sätta fart=)
Ha en bra dag allihopa!

God middag 
Var uppe och släppte ut hästarna vid halv 8 idag. De regnar och snön den är på väg bort. Nu hoppas jag alla snö försvinner så vi slipper en massa isgator när jag nu fått igång alla hästarna. De fattas ju bara att jag måste ställa av dom igen. Rosa och Lee ska åka på löshoppning den 8.e Mars så då hoppas jag att de går att ta sig fram på vägarna. Sen veckan efter de är de ju Frillesås något vi inte vill missa.
Har redan gjort allt i stallet men ska nog dit i eftermiddag om vädret är lite bättre och träna dom lite
ha en bra dag
God middag!
Jag är så tömkörningssugen så att hälften vore nog! Men en vecka till sen är vår paus slut och vi kan börja träna igen :)
Ska till stallet och ge James ett päron idag och mysa lite med honom i vilket fall som hellst. Hade varit mysigt med en barbackatur på Plaza också, vi får se hur det blir med den saken.
lurvponnyn.vimeddjur.se

God middag alla!
Här snöar det för fullt! Typiskt nu när grannen kört ett scoterspår i hagen så att hästarna kan röra sig ner till den del av hagen som solen når fram till (när den inte gömmer sig bakom snömoln…). Vi har ungefär en meter snö där marken är platt, så benen är för korta på hästarna. Hoppas spåret fryser till lite så kan de snart röra sig lite mer.
Hoppas alla får en bra dag!