Presentation
Hejsan!
Jag blev precis medlem på denna sida och tänkte kanske presentera mig lite så ni vet vem jag är :)
Mitt namn är då Ida Lundahl och jag är 14 år. Mina stora intressen är då hästar och fotografi jag har hållt på med hästar så länge jag kan minas och fotografering i snart 1½ år. Jag fotograferar med min digitala systemkamera Nikon D70s som jag är väldigt nöjd med. Anledningen till att jag blev medlem här är att jag själv sköter om en mini shettis då och då i stallet och om inget annat så fotograferar jag han jätte gärna. Jag bor då i Skåne vid helsingborg och vill ni se mer av mina bilder är ni välkommna att besöka www.idalundahl.info.se.
På bild: Mini Shettisen Brutus.
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
#1 Tack så mycket! :) De hoppas jag med. Vilken härlig ponny du har! riktigt charmtroll!
Mvh. Ida Lundahl
Hej Ida och välkommen!
Så fina foto du har tagit på din hemsida, jag blir ju alldeles avundsjuk.
Själv tycker jag det är roligt att fota, men jag är ju då en sån som fotar hellre än bra.
Vad skoj att du bor i Helsingborg då bor vi inte så långt i från, själv bor jag i Landskrona.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
#3 Hejsan! :) Tack så mycket! :) Roligt du gillar mina fotografi! Ah, de är otroligt kul o fota! :D Åh! då kanske vi ss någon gång ;)
Mvh. Ida Lundahl