Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 29-icke-hästrelaterat
Läst 982 ggr
sanne
0

Melodifestivalen del 3

vilka tycker ni borde ha gått vidare ?? var det rätt som gick till globen ??

själv tycker jag att EMD var bästSkäms

Annette
0

Ingen aning. TV:n är avstängd.

Charlotte-J
0

Tyckte gruppen med Red Fox skulle gått direkt till Globen. Hoppas dom går vidare sen och vinner alltihop.

Amor vincit omnia Kyss

sanne
0

#1 önskar jag kunde ha det oxå.. men barnen tycker ju detta är hur bra som helst..

ThiffannyJ
0

Jag gillade Molly!! Röstade på henne. Tror hon och H.E.A.T kommer att kämpa om 1 platsen.

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

AnnaLundin
0

Jag är bara förundrad över Alexander Bards klädval. Nog för att han är en excentrisk man (?), men ridhjälm och ridspö???

I övrigt tyckte jag att dagens startfält var tämligen färglöst…

Milla
0

hm jag lyssnade inte så noga idag så jag har ingen anning.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

HannaDolly
0

EMD och Molly var bäst :DD

IdaS-A
0

#5 ja vad skulle det betyda egentligen?

Satte på när det nästan var slut så jag hörde inte så mycket, men det var nog lika bra haha

Linda-A
0

Låtarna var väldigt tråkiga. Jag kommer inte ihåg en enda och det är bara en timme sen de spelades. Jag tycker att hela årets startfält har varit väldigt blekt faktiskt.

Hanna-D
0

Vilka gick vidare?

AnnaLundin
0

#10 - EMD och Molly Sandén

Frida-E
0

#10 EMD och Molly Sandén till Globen och Rico & the Topaz Sound (hette de så??) och BWO till andra chansen.

carsbo
0

jag tycker att det var ganska dåliga låtar =/ men destå större chans för heat o gå vidare till euro ;P

men faktiskt DENNA gång skratta jag åt programledarens skämt! =P det med bilden på carola o den med godis micken =P

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

VeronicaP
0

EMD var ju jättebra .

Fast jag gillar ju inte Mollys låt , hon har ju kanon röst men jag verkligen hatar sådana balader där jag inte tycker det händer något alls och jag bara längtar till de ska ta slut.

Då var ju BWOs bättre lite mer *go* bakom även om det var lite ballad över den.

Tyckte också Red Fox var bra tyckte deras låt påminde lite om musiken i Dirty dancing ;-)

Johanna-Granberg
0

Hade också sett att Red Fox gick direkt till final, såg ni blåtiran han hade?!!!Förvånad

Anette
0

Tyckte att Rickfors låt var riktigt bra och även BWO. Är ju självklart glad att EMD gck vidare, gillar domGlad Molly är väldigt duktig men hennes låt var lite tråkig i sammanhanget

Ahnna
0

Jag tyckte att det var skitdåliga låtar - förutom EMD, faktiskt. Deras låt funkar för mig, men jag är inte direkt ett fan av EMD som grupp. Den enda som har på scenen att göra är Danny, de andra ser ju så bortkomna ut hela tiden…

Mollys låt… Uäck! Inte alls min stil, sånt går bort! Tungan ute

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Sasser
0

Tråkig tävling som borde vara en enda Tävling med 10 bidrag och en vinnare som representerar Sverige. Jag hatar detta koncept, röstning 3 gånger innan det är klart…. Nej fy och usch..

MÅTTE MÅNS Z VINNA I GLOBEN! Han är den som kan rädda oss från en sista plats……. (I Leksand var ju Molly och EMD dom som lyfte tävlingen från en total katastrof)

SofiaChristina
0

Röstade på BWO, mest för att Alexander Bard var så söt i sin lilla ridhjälm.Skrattande

Charlotte-Aveback
0

Tycker själv att EMD hade en härlig låt! Glad

zettan
0

Molly var bäst. Samt BWO. Bäsa omgången hittils

MalinLarsson
0

BWO