God morgon 23 feb
God morron
y här är de rena rama isgatan. Blir galen på de här. Ska strax åka till jobbet en sväng. Hoppas de är mer och göra denna veckan. Annars blir jag galen.
Igår hade jag stora borstdagen i stallet. Jösses vad mkt päls som bara rasar av dom små liven just nu
ha en bra dag alla

God Morgon
Idag var det lagom kallt ute tycker jag, runt nollan ! så nu får det gärna töa lite under dagen, igår kom ju massor av snö o sen töade det hela dagen, så nu har vi fin översvämning i stallet.. suck..
ska strax iväg o jobba o sen blir det lite hästpyssel.
hoppas alla får en bra dag..
dagens ordspråk; Man lär så länge man lever !
God morgon Sverige
Äntligen måndag igen, otroligt vad helgerna går fort. På dagens lista står stallarbete, borstning av hästar. lite förberedelse inför hingstens ankommande.
Först ska dock hundarna få sig varsin promenad.
En bra dag till alla.

God Morgon!
Efter gårdagens strålande väder har det blivit mulet och trist igen, fast de sa just på radion att det ska bli soligt, hoppas.
När pållarna fått sitt och hunden sin promenad ska jag göra ett röj inne, sedan ska jag bara slappa en stund då två jobbnätter står på schemat.
Ha en bra dag alla!!
God morgon!
Segt idag att få upp barnen nu när dom haft Sportlov en vecka. Men nu är alla iväg till skolan. Ska ta tag i en del jobb som jag skjutit på lite (en del omändringar i butiken bl.a) sen blir det hästpyssel. Barnen ska rida när dom kommer hem så jag tänkte ha mockningen klar innan dess så det inte blir så sent med det. Tyra har kommit igång och rida Findus och det är så kul att se dom.
Ha en bra dag!
Amor vincit omnia 
God morgon!
Idag får jag jobba hemma då brukaren är på operation. Så idag blir det till att ta en svängom med herr dammsugare och fröken mopp samt ta ett huvuddopp ner i tvätthögen. Det blir även borstning av hästar och en sväng till apoteket.
All snöns om kom i helgen har försvunnit och nu är det bara blött, blött och åter blött.
Ha en bra dag!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God Morgon !
Här är det mulet men bara ett par grader kallt, rena sommarvärmen känns det som iom att det varit -10 i snitt senaste månaden.
Idag är det första dagen på vårt sportlov så vi får se vad vi hittar på, rid/slädtur med pickninck eller sparken/Skidor som får arbeta, barnen får bestämma..
magarna på Tilia o Crispa börjar bli väldigt rejäla, finns inget tvivel om att det bor någon där iaf.Crispa har ändrat magform och släppt ner den mkt så nu syns det (bärt väldigt högt upp tidigare så man har funderat om det det varit tomt)
Ha en bra dag alla!
God förmiddag,
Håller på att städa nu, väntar på att bli inringd på jobb med det lär dröja många timmar till dess. Ska jobba tills imorgon bitti kl tio.
Ska göra min budget idag också, nu när jag fått min lönespecifikation (wiiiiiiiie).
God förmiddag!
Idag är jag ledig, fast det har jag ioförsig vart hela helgen. Men jag skulle ha jobbat i helgen men tog ledigt, då jag skulle på träning för Yngve Käll i lördags.Som var väldigt givande, han är väldigt duktig.
Idag så ville Matilda rida i ridhuset, sa hon, så det ska hon faktiskt få göra.
Annars är det lungt. ska åka in till Skara och äta lunch hos mormor och passa på att handla lite.
Ha en bra dag alla där ute!
Det är en dålig bild, men den är i från träningen med Yngve.

God morgon
Igår blev det en lång shoppingdag, Angelica och jag fyllde hela bagaget på taxin hem (och det var en kombi).
Idag ska fötterna få vila lite.
Blev förälskad inatt. Angelica hade med sig Twilight….. Vi satt båda två som två förälskade tonårstjejer och suktade efter den kärleken…. Så nu har vi ytterliggare ett "gemensamt intresse".
Ha en bra dag
#9 Tusen tack för allt i helgen, det var så kul! Och gott 

#11 Jisses! Tur att ni är duktiga prutare båda två!