God Morgon 26 oktober
Idag har jag och Stefan 10-årig bröllopsdag.
Det skall bli oväder, sägs det. Hoppas det inte blir så mycket av det som de varnar för.

Grattis på brölloppsdagen! Och god morgon… fast fy bubblan vad trött jag är!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Grattis på bröllopsdagen!
Här har vi -2grader och i går kväll regnade det så nu har vi glas halt på vägarna.Å jag har sommar däck under ännu…….tror jag vet vad som måste göras i dag.Byta däck!
God morgon o Grattis på bröllopsdagen!
Här är det nollgradigt idag….

God morgon och Grattis Anette..
Här öser regnet ner så det blir säkert ett jäkla oväder , det är sådana här dagar man älskar att jobba utomhus *ler*
Jag är trött som ett höghus idag eller nåt sådant *ler*

God morgon! Grattis Annette & Stefan! Vilken bedrift! 
Vinterdäcken är på här … men än så länge är det mest regn och rusk! De varnar dock att helgen skall bli riktigt stormig …
Skall på ett kundmöte några timmar idag och sedan i e.m. är det "kvartssamtal" i skolan för min dotters del. Alltid spännande att få ytterligare insikt i deras skoldag och deras umgänge med kompisar, lärare, m.m. 
Godmorgon och grattis,
Idag så ska jag hämta min nya cykel och sedan så kommer veterinären ut och vaccinerar vid 14-15.

#4 Trött som ett höghus - den var ny, har aldrig hört den liknelsen förut.
Är höghusen i Halmstad mkt trötta Gonkan? 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#7 Yapp de är jättetrötta *S* kolla högskolan i Halmstad inte mycket som är piggt där inte 
grattis annette!!!
Här är det riktig höst nu brrrr!
Själv har jag mycket allvarliga samtal med mig själv, får se hur det blir om jag orkar fortsätta diskutera 
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God kväll!
Mycket trött efter en lång dag på SLU, hjärnan är fullproppad med genetik, avel och ärftlighet.
#0 Grattis!

#0 Grattis!
# 0 Grattis!
#10 var det något tankvärt som du vill dela med dig?

Tack så mycket för gratulationerna!
Vi har just varit inne i Skövde på restaurang, så vi är mätta och belåtna. Min käre man hade redan varit där och förberett en överraskning. Till desserten fick jag röda rosor och ett litet paket som innehöll ett par jättesöta örhängen. gissa om jag blev glad och förvånad. Lite dåligt samvete fick jag också för jag hade inte hunnit ordna något till honom. Men det löste sig, han får själv gå och köpa sig den där brandbilsmodellen han så gärna vill ha.
Nu kommer jag somna gott zzzzzz. Blir det ett väldigt oväder stoppar jag öronproppar i öronen så jag slipper höra eländet.