Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett35-shetland4fun
Läst 932 ggr
Linnah
0

Working girls

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var vädret perfekt för en vintertur! Och har man ingen släde, så får man ta pulka. :)

Mina brudar tycker att det är jättekul att jobba, särskilt 5-åringen som är under inkörning - pulkakörning är en perfekt omväxling till vagnen och det blir inte lika omständigt som med vagnen, plus att det blir mycket roligare i snön. Hon är en liten stjärna. :)

Fler som gör roliga aktiviteter i snön?

Linnah
0

x

Linnah
0

Här är 5-åringen.

Anette
0

Så härligt det ser ut!Glad

Linnah
0

x

Linnah
0

En sista. :) Snön var rätt djup idag med nån centimeter skare, så Pajen fick ta i på ridbanan.

Ninnii
0

Vilka härliga bilderGlad

AKWIK
0

#5 Så fin och duktig! Kyss

JennyR
0

Fina bilder :-)

Ahnna
0

Oj, vad min hjärna fick arbeta nyss - "working girl" är ju ett annat uttryck för prostituerad, så jag fick inte ihop vad den här tråden kunde tänkas handla om! Tungan ute

Mysiga bilder!

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Linnah
0

#9 Haha, jo det väl inte riktigt det temat på den här tråden. ;) (Men jag var medveten om den andra betydelsen av orden, även om jag valde att använda orden i dess specifika betydelse! Flört)

[Teddy]
0

Det där skulle jag aldrig klara av! Att sitta så där i en pulka med krokiga ben…. sedan fick man väl ta lyftkran för att få upp mig…

Jättehärliga bilder Linnea!! Vilka lurviga runda troll!!

Ahnna
0

#10 Min första tanke var: "Wuuut?! Vad har sånt med den här sajten att göra?" Skrattande

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Linnah
0

#12 Haha, nä nä, inget sånt. :)

Linnah
0

#11 Ska väl erkänna att det var en liten lätt pärs för mig också när jag testade. ;) Men shettisarnas skötare Malin är smidig och smärt!

[Teddy]
0

#14 FlörtTACK Linnea!! det värmde en stel gammal tant.

Kris_J
0

Vad jag blir avundjuk på dig Linnea, släde och massa snö, jättefina bilder!Glad Det ser så härligt ut.

Veritas odium paretFörvånad

Kris_J
0

Oj, pulka var det visst..ursäkta, me det duger gott det med, men är lite obekvämt..

Linnah
0

#17 Det är faktiskt inte så himla obekvämt. :) Är det det så kan man dessutom enkelt lägga på en kudde. Väldigt simpelt ihopsatt också, så inte det minsta svårt att fixa. Däremot snön kanske är svårare, ni skulle få lite härifrån om vi kunde skicka över det. ;)

Kris_J
0

#18Inte obekvämt? Min kropp gillar det inte, men en kort stund går bra. Alex och Jehu har jag åkt mycket pulka efter och ramlat ur skrattandes ett antal gånger när vi svängt lite häftigt.
Skicka gärna ett tågset snö till migTungan ute Det är bara ut och ösa…natten är långFlört