Blinklampa

Jag har, de är kanonbra!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Häftigt! Blir ju rena tivolit i hagen, ju :-). Måste vara kanonbra så man slipper springa runt med testaren om man är osäker…

Man ser dem ju på håll, och det är himla bra om man har flera stycken så man enkelt kan få en överblick på att strömmen går genom hela hagarna.
/Cattis
Var finns den att köpa? Sitter den på stängslet hela tiden, eller bara när man ska kolla? Pris?

Just denna varianten finns på http://lgprodukter.mediadator.se
/Cattis
Tack Cattis, MEN jag kanske är blind för jag hittar den inte där!
Vad ska jag leta på för rubrik? Tycker att jag "surfat" runt där men ICKE sa Nicke!
Jag hittade den genom att söka på blinklampa. Då hamnade man under stängselutrustning-varningsskyltar.
Verkar var en bra grej men lite dyr om man som jag behöver några stycken :-(

Stängselutrustning och sen varningsskyltar.
/Cattis
Tack igen! Nuuu har även jag hittat "blinkisen", tror att det ska investeras i en sådan.

#7 Det finns billigare! Men jag minns inte vilket märke det var… Skall kolla.
/Cattis
#9 o #10.De har en annan variant också- i katalogen. Det är typ som en varningstriangel…som blinkar. Kostar 140 :- och är Toros tror jag.

#11 DEN är bäst! Kan man inte beställa den på nätet alltså?
/Cattis
#12. Nej, supermystiskt. Den finns inte med på webbshopen men i katalogen…

Kan du PM:a artikelnummer till mig?
/Cattis
#14. Japp, på momangen….
Den här blinkande varningstriangeln, är den bättre (billigare iaf)? Finns den endast i en katalog eller har jag missat totalt? Räcker ju i pris med 140:-
#13 Please - till mig också! Har letat lääänge 
Jag är åxå lite nyfiken på trekanten……… ;-)
Vi har haft en "trekantslampa" förut, den höll i ca 10 år men sa sedan upp sig - de är kanon. Jag ser från köksfönstret om staketen är OK eller inte.
# 13 Du får gärna PM:a art.nr även till mig, eller Cattis, om Du fått det
Har idag talat med firman lgprodukter och anledningen till att den blinkande varningstriangeln inte finns på webben att beställa = UTGÅTT ur SORTIMENTET. Det är endast blinklampan som finns nu. Så det beställdes genast blinklampan, så den inte hinner ta slut innan "Ni alla andra" gör detsamma.