God morgon 25 feb
God morgon
Här blev man uppvaktad med paket och sång
. Ska snart åka till jobbet med får skjuts idag. I kväll hoppas jag kunna pyssla med hästarna. Var och hämtade en transport med halm så nu klarar jag mig ett tag med de.
Ha en bra dag alla
Stort grattis Sanne på Solliden som idag fyller år. Hipp hipp hurra hurra
God morgon
Drygt en timme kvar på arbetspasset. Inget speciellt inplanerat idag. Ska kamma på mina pälsbollar - jisses vad de fäller! Speciellt de två holländskorna, det rasar av dem…
Grattis Sanne och Zettan (?)

#1 Tack Hanna 
Grattis Sandra och Sanne på födelsedagen
Godmorgon !
Ska strax till jobbet, lite trött är man. Barnen vänder på dygnet lite nu under sportlovet.
Här håller all den fina snön på att töa bort redan nu är det +1 grad och varmare lär det bli
.
Slibbigt och slaskigt ute och grusgolv med inslag av härlig päls inne. Dammsugaren får titta fram 2-3 gånger om dagen just nu.
Ni får ha en bra dag och hoppas Sandra och Sanne blir riktigt uppvaktade på födelsedagen nu.

Godmorgon!
Idag blir det shoppingrunda, måste inhandla det sista som ska med på resan, vi sticker ju till Tunisien i nästa vecka, mm, det ska bli så skönt.
Även här är det plusgrader och snön töar sakta bort, hm, hagarna kommer inte bli roliga alls nu, suck.
Stort grattis till Sanne och Sandra på era högtidsdagar, hoppas verkligen ni får en härlig dag idag. Kram på er

God Morgon!
Har precis kommit hem så nu ska pållarna och vovven få sitt, sedan ska jag sova några timmar.
Även här fäller hästarna kopiöst just nu, fast hos oss är det svenskorna som är värst….;o)
Stort Grattis på födelsedagarna Sandra och Sanne!!
Ha en skön dag alla!!

God morgon!
Grattis x2 till Sanne och Zettan!
Hoppas på en lugn dag idag. Ska åka en tur på skidor i skogen så hunden blir motionerad. Hon älskar att jaga skidspetsarna i nedförsbackarna :) Sen ska jag gå en tur med hästarna om det inte kör för många timmerbilar härförbi idag. Dom håller på att avverka skog en bit bort och timmerbilarna har gått i skytteltrafik senaste dagarna… Hästarna håller på att dö av tristess i hagen eftersom det är så mycket snö (vi har ca en meter snö i hagarna) att de bara kan gå på de stigar som de trampat upp. Grannen körde visserligen en bra stig i hagen härom dagen, men den måste frysa till och bli lite hårdare innan hästarna vågar sig ut på den.
Ikväll ska jag träna borta i byns nerlagda skola - jag håller i cirkelträning där för byalagets medlemmar. Brukar vara förvånansvärt stor uppslutning och det är jättekul :)
Hoppas alla får en bra dag!

Grattis alla födelsedagsbarn :D
Sitter i skolan börjar kl 9. Blir föreläsning hela dagen o sen sitta framför datorn i kväll har ju inte så mycket för mig här nere :)

Grattis till dagens födelsedagsbarn! 

Grattis på födelsedagarna!
Idag är det +3 grader och leran är ett faktum… gud vad jag längtar till våren! I kväll blir det storborstning av häst, har haft dåligt med tid denna veckan och det behövs, för håren ligger i drivor på dem.
Grattis till Sanne och Zettan på födelsedagarna!
Delad glädje är dubbel glädje :)

Godmorgon och grattis till ni som fyller år. Nu ska jag ut i stallet, hovslagaren dyker snart upp. Ska prova att borsta också, ingen av mina fäller speciellt mycket ännu.

tack så mkt för alla grattis !
sitter på jobbet o ska jobba några timmar till, sen ska alla ungstona maskas idag.. kan bli kul o hålla reda på vilka man gjort.. försökte klicka lite på mulen förra gången men då hade en plötsligt två klickar 
ha en fortsatt bra dag

GodMorgon!
Idag är det en efterlängtad lönedag! Ska åka och stor handla lite nu!
I eftermiddag blir det lydnadsträning för hela slanten! Har varit ledigt från det nu ett par dagar så Arrak börjar bli odräglig!
Sedan ska jag åka till stallet en sväng för att tömköra Gracia. Hon är så duktig men hon har oxå fått lite ledigt nu ett par dagar pga brunst!
Så idag sätter allt igång på allvar!
Grattis på födelsedagen Sanne och Zettan!
GRATTIS till födelsedagstjejerna Sanne och Sandra (Zettan)!

Tusen tack för alla grattis hälsningar
Här har man jobbat klart och ska äta lite mat och sen bege sig ut till stallet

Grattis!