Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 569 ggr
Anette
0

OT. Achmed

Gammal kanske men kul ändå. Glad   

http://www.youtube.com/watch?v=CzwITacmyZI

Maliiin
0

Å gud ja älskar den den där! Ja å en vän satt en hel kväll å skrattade åt denna filmTungan ute Helt klart min humorFlört

IdaT
0

Han är så härlig, pappa, min bror och jag satt och kollade på honom på TV en kväll, mamma förstod inte alls vad som var så kul.

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Cim-Zetterblom
0

Då ska jag inte berätta vad jag har för ringsignal på min mobil!

SILENCE…………        gissa om folk stannar och undrar vad man är för en typ som har en telefon som hotar att döda en!  FörvånadFlörtSkrattande

IdaT
0

#3 haha, jag funderar på att också fixa det, dock tänker jag sno ljudet från youtube, och sedan använda min bluetooth på datorn. Har sett att det är något mobilsignalbolag som säljer den för dyra pengar…

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

ElisabethA
0

Den är klockren! Riktigt rolig Skrattande

Cim-Zetterblom
0

#4 Man vågar väl knappt skriva det men jag fick den av en vän så jag har inte betalat en penny Flört

(skulle för övrigt aldrig betala för något sånt men kunde inte låta bli att använda den när jag fick den Glad)

SofiaChristina
0

Det där är hur bra som helst.Glad