Jag kan öva me bössa jag också…
Vilka svin!!

fy f*n varför gör man så? idioter
#1 Håller med dig fullt ut, jag kan följa med.

Stackars hästar vilken plågsam död. Stackars hästägare. Man blir så j**la arg på sånt här 
Man kan bara hoppas att man är bättre på att fostra sina ungar än vad dessa blivit. Fy fan säger jag bara, så gör man bara inte. Dom skulle få avtjäna sitt straff i ett häststall med att mocka skit och klappa på hästar.
FY FAN!!
Såna skulle det vara skottpeng på!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Fy f n , vad säger man.
Håller med Pheobe att man får hoppas man fostrar sina barn bättre.
Undra egentligen hur sånna barn/ungdomar tänker när de får för sig att ge sig på oskyldiga djur, är det just därför att djur är oskyldiga och inte kan försvara sig som de ger sig på dem.
Fy man blir helt bestört när man läser om sånt och tyvärr är det väl inte första och sista gången.
Stackars hästar och för att inte tala om ägaren som måste ha hittat sina djur 

Fy så hemskt. Stackars hästar och ägare!

Tror faktiskt inte att barnen tänker på konsekvenserna av sitt handlande om jag ska vara ärlig, för som samhället är uppbyggt idag så *klarar* de ju sig undan det mesta även i skolan.
Lärarna vågar ju inte ens ta barnen i armen och leda dem ut ur klassrummen om de inte uppför sig för då kan de ju bli anmälda för misshandel.
Behöver Inte ens föräldrarnas fel faktiskt att de gjorde som de gjorde kan var en invigelse och lite kompis tryck .
Hur många ungdomar har inte gjort dumma saker som man inte borde gjort utan att tänka sig för ordentligt.
Är lätt att säga att det är uppfostran det hänger på men så behöver det alltså inte vara.
Tycker också at det är hemskt och för j…lgt och att de borde få ett väldigt lämpligt straff, men det är alldeles för lätt att skylla på uppfostran kan vara så mycket annat.
Tur det inte var mina hästar de sköt på, för det var nog det sista de hade gjort i detta liv…
Mne herre gud! Hur f..n kan de göra så?
#10 Det där tog jag upp med min sons fröken. Jag sa jag ville se tuffare tag i skolan och hon tyckte nog jag var idiot. Jag bara tänker tillbaka på min skoltid och om man tar till grundskolan så var det EN lärare på 20 elever. Idag är dom tre på lika många. Då tog dom tag i eleverna, nu fjäskar man för dom.
Detta ovan har helt klart med uppväxt att göra.