God morgon i kylan 28/10
Hej
Nu sitter man med morgonkaffet och är lite nervös inför utställningen i Västerås idag, min dotter som är åtta ska ställa ut lilla Biggles och Madde som har sin häst hos mig ska hjälpa mig att ställa ut Indra, jag ska åka och jobba nu på morgonen så det känns inte så kul
Min gubbe och tjejer med hästar hämtar upp mig från jobbet och sedan åker vi direkt till Västerås, så igår satt man med checklista och gick genom allt och nu hoppas man att man inte glömt något, det ska bli så kul att se alla fina shettisar
MVH
Ann-Karin
Lycka till idag med Biggan & Indra. Du kan väl ringa på mobilen, jag jobbar och är så nyfiken. Hälsa tjejerna…(& gubben)..

jag ringer dig
mvh
ann-karin alm o stephanie

solsken här. Snart på väg till västerås

Solsken här också, snart åker vi också.
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Lycka till idag!
Lycka till alla som ställer ut i dag. Min lilla pålle var inte ren i gången, så vi blir hemma.

Lycka till alla idag ..
Här skiner solen idag och det är ju underbart *ler*
Vilken kyla???? nästan vindstillan nästan sol och 6 plusgrader…
#8 jag antar att du bor söder över:)

Årets första frostnatt, fick skrapa bilrutorna i morse. Nu har vi ett härligt, soligt höstväder.
Stallarbetet gick lätt i morse. Fick hjälp av min brors pojkar som är 4 år, de sov över hos mina föräldrar i natt. De har inga djur, så de tycker det är toppen att vara med i stallet. Eurydike blev favoriten, men de undrade om hon ser något under all pannlugg. Innan jag fick åka hem var jag tvungen att titta på Pippi en stund, sen släppte de motvilligt iväg mig.