Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 959 ggr
[Teddy]
0

Godmorgon 28 feb

Är du inte vaken Zettan!?!
Här har vi en hittills härlig dag, -2 och SOL.
Jag ska försöka hinna med att köra häst innan jobbet på em.
Ha en bra dag alla!

sanne
0

haha… hon ligger säkert o sover fortfarande, det är ju helg !

God morgon !

här skiner solen från en blå himmel ! ser ut att bli helt underbart väder idag, än så är det någon minus grad men det ändras fort. Hade så velat fixa med pållarna men idag väntas fotbollsträning och kalas.. så typiskt när det är en fin dag, men man kan ju hoppas på fint i morgon oxå !

ha en bra dag !!!

ElisabethA
0

God morgon!
Lycka till alla som ska ställa ut idag!

Här har vi -10 (-24 igår) och det singlar ner små snöflingor. Solen kämpar för att ta sig över grantopparna, men när den väl visar sig blir det varmt och skönt :)

Var på skytte igår och lyckades klå min sambos rekord i stående gevär med fem poäng *hehe* (han är militär, så lite stolt är jag!) Tavlan hänger på kylskåpet så han inte ska glömma bort vem som är bäst ;)

Idag kommer jag att ta det hyfsat lugnt. Pyssla med hästarna som vanligt och sen blir det nog lite skidåkning också.

Hoppas alla får en bra dag!

Trine
0

Gomorron!

Här är det -7 men varit kallare under natten.

Kanske försöka mecka ihop rockarden jag köpt av Jäboruder.

Ska väl putsa det sista på killarna idag och packa iordning tills i morron.

sen så bara ta det lugnt i den mån det går med två energiknippen till busungar Flört.

Ha en bra dag !

[Anna-N]
0

God morgon från ett kallt Dalarna. - 15 grader har vi idag men solen är på G så det blir säkert en fin dag! Tur det när man har miljoner saker att fixa!

Önskar alla en bra dag och lycka till alla som ställer ut idag!

Midlingur
0

Godmorgon!

Idag ska jag till stallet. Vi ska iväg och hämta halm. Sedan ska jag fortsätta "bygga" klart mina inkörningsskaklar. Kanske tömkör idag också. Ikväll: Slappa framför TV:n, ska jobba imorgon.

Annette
0

Jag blev så lyrisk över alla stamtavlor och foton så jag råkade stöta ut ett glas Coca Cola över tangentbordet. Det verkar fungera, dock ser skrivbordet ut att må sämre, men det är ju ett mindre bekymmer Flört.

Vi skall också hämta halm idag. Har fått massor gratis av en bonde i närheten. Tänk vilka snälla människor det finns Glad.

Förutom de dagliga stallsysslorna skall jag fortsätta mitt stamtavleprojekt, det är inte så mycket kvar nu.

zettan
0

Tungan uteSorry tog lite sovmorgon Skäms Enda dagen på veckan man får sova är när man inte har utstläppet i stallet.
Ska strax åka till hästarna och borsta och försöka hinna tömköra lite. Underbart väder med sol ute idag. Så ska försöka fota min rockard som jag ska sälja också.
Sen på eftermiddagen blir det kalas. Min pappa fyller år idag så han ska uppvaktas.

Hoppas alla får en bra dag

[Teddy]
0

#6 Jag har en kompis som gjorde som du, men hennes tangentbord säckade ihop totalt av kladdet! Det såg så roligt ut, när hon tryckte ner en tangent fastnade den i bottenläge, och sedan kom den inte upp mer.Det blev till att köpa nytt.

Milla
0

God morgon!
Idag är jag ledig och det är så skönt!

Det blir till att fälla hästar idag och sen ska vi till Malmö för att gratuelar svärmor som har fyllt år.

Halm ja, det ska jag också börja leta efter behöver egentligen inte alls så mycket men det är bra att ha att ströa transporten med. Spån och torv i transporten är värdelöst.

Här är det lite minus och solen börjar titta fram så det blir nog en härlig dag.

Ha det gott alla!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

sanne
0

#9 är du sjuk Milla, du brukar väl inte va uppe så här daxFlört

Milla
0

#10 meeeh då Obestämd nä jag känner mig rätt frisk faktiskt haha

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

ingrid
0

God morgon,

sliten efter flera timmar på Blå Stjärnan igår. Troligtvis har min hund fått i sig råttgift, så hon fick K-vitamin och har vätskats upp. Hon är piggare nu iallafall även om hon fortfarande är trött och dämpad.

Ska prata med grannhusets fastighetsskötare på måndag och prata med honom.

Hoppas alla får en rolig helg!

Grattis Angelica på  25-årsdagen!

Charlotte-J
0

God förmiddag!

Idag fyller Elsa 11 år så det blir lite kalas för henne. Welsh ponnyn hon tror vi har på foder ska officiellt bli hennes idag, undrar om hon blir glad Flört

Sen blir det att försöka halka iväg och hämta halm. Inte ens säkert vi kommer upp från gårdsplan med transporten så det blir spännande.

Ha en bra dag!!

Amor vincit omnia Kyss

ThiffannyJ
0

#12 Fy vad jobbigt med stackats vovis.

Grattis Angelica!!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

VeronicaP
0

#12 Hoppas att din hund kryar på sig .

God morgon här är det kanon skönt väder , är jätte varmt och skönt i solen :-) även om det säkert är kanske någon minus kvar fortfarande ute men stod en stund i solen och gottade mig innan och det var så skönt.

Själv har jag lite tandvärk efter att jag vara hos tandläkarn och det är väl inte så skönt precis , men det går väl över får jag hoppas .

sanne
0

hoppas vovven blir bra, Ingrid

grattis alla födelsedagsbarn !!

Annette
0

Grattis Angelica och Elsa och Zettans pappa (var det fler?) hoppas din hund kryar på sig, Ingrid.

Mulla
0

GoMiddag!

Idag är jag riktigt sliten. Var chaffis inatt. Usch det var så mkt folk och alla skulle åt olika håll! Blää..

Idag skiner solen och vädret är super.. Tänkte försöka åka till mamma och borsta igenom Miloin ordentligt samt träna till utställning.

Grattis Syrran (Elsa)!

Ha en bra dag!

Lauth
0

#12,14 och 17

Tack så mycket! Tror att jag har bestämmt mig för att det här är den sista födelsedagen som jag faktiskt blir äldre på. Så hädanefter kommer jag bara att fylla 25 och inget annat..

Solen skiner ute och alla hästar och ponnyer ligger i söderläge och solar sig. Kort sagt det är en bra dag idag Cool

[Teddy]
0

Jaha det är DEN Angelica!! GRATTIS!!
25 år… det var inte mycket…

Grattis till Elsa också!!

Hanna-D
0

#2 Nybörjartur sa min lillebror när jag vann över honom på skyttebanan…

#12 Stackars Oppi, hoppas hon mår bättre nu.

#19 Grattis Angelica!

SofiaChristina
0

Här i Katrineholm är det klarblå himmel, helt underbart.

Varit in till stan och köpt lite böcker på rean.

Grattis alla födelsedagsbarn.

ElisabethA
0

#19 GRATTIS!! Skrattande

Carita
0

#19 Grattis! Fredrik undrade i går när jag skulle åka på dagens fest?

#12 Hur går det med stackars Oppi? Fy farao råttgift är inte att leka med tro mig jag vet…

#13 Grattis till "stora" Elsa också!

RebeckaSvensson
0

Grattis Angelica i efterskott! Nu har du närmre till 30 än till 20 ;-)

Lauth
0

#20, 21,23, 24

Tackar.

Tack. Nepp, blir inte äldre nu. Trivs rätt bra precis mellan 20 och 30 Tungan ute