Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 727 ggr
zettan
0

God morgon 2 mars

God morgon

Prexis nyvaken sitter jag vid datorn. Blev sent i går Tungan ute. var ju tvungen att se färdigt Beck Skrattande. Hade inte sett den filmen så de var bara att hålla sig vaken. Så idag kommer jag väl somna jätte tidigt haha.
Ska strax åka till jobbet och sen till kvällen blir de hästpyssel

Ha en bra dag alla

[Billan]
0

Godmorgon ! Väntar på att dagpersonalen ska komma så jag får åka hem och sova. Haft några riktigt jobbiga nätter med flera mycket dåliga djur inne så nu blir det skönt att vara ledig ett par dagar.

Hoppas att det blir lite mildare så man kan vara ute lite. Vi har haft uppåt -20 nu några nätter, fast dagarna har vart fina men det har inte jag haft någon nytta av då jag sovit till frammåt tre . Kommer inte i säng förren frammåt 8.30 .

Ha det gott.

runas
0

Godmorgon!

Just varit runt m hundarna på morgon rundan, blåser snålt nu. Hörde även på nyheterna att de hota m snö för vår del, fy, vill ha vår, NU! Annars så väntar städdag, blir mkt skräp m 2 hundar o 3 katter inne. Sen ska jag även ut till stallet, jippie!

Bra dag alla!!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

helenep
0

God morgon

Idag lovar vädret mer snö, usch trodde att våren var på väg.

På schemat idag står förutom stallarbete, bokföring. Först ska dock alla barn iväg till skolan.

Ha en underbar dag alla!!!!

shettismaffian
0

Godmorgon !

I går var vi på bio efter jobbet och såg " Bedtime stories" den va jätte rolig så den kan jag rekommendera för er med barn.

Kallt är det ute och mer snö säger de att de ska komma, jag vill ha vår nu och om man ser på djuren så borde våren snart komma för jisses va hundar och hästar fäller.

Så nu ska jag se till att barnen kmmer iväg till skolan och sen blir det städning, tvätt och lite annat me.

Ha en bra dag

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Mija
0

God morgon!

Här är det lite gråmulet väder idag och småblåsigt, men säg när det inte blåser på vadstenaslätten Flört.

Ska alldeles strax traska upp till pållarna för en dag med pälsvård, tänkte jag skulle gå igenom alla pållarna innan vi drar iväg på semestern, imorgon bär det ju av till Tunisien, mmm, det ska bli skönt kan jag säga. Pållarna ska ju grannarna ta hand om, skönt när man har snälla grannar som hjälper till.

Sedan blir det att fortsätta packa, det är ju en del som ska med, det känns bara lite avigt att packa badkläder och linnen och så när det är snö ute här hemma.

ha det gott alla

balotte
0

God morgon!

Idag var det sista sprutan på Hessa sköntGlad. Hoppas hon inte hatar oss allt för länge. Idag blir det jobb som vanligt sedan hästpyssel.

#7 Ha det gott i Tunisien (bara lite avisFlört)

Ha en bra dag alla!

Mija
0

#8 Tack, det ska vi, jag lovar Skrattande

fuxar
0

God förmiddag, mör i kroppen efter gårdagen. Termometern visar nu -1,8* ute, typiskt efter gårdagens köldknäpp! Flis och Wilfred är ute i hagarna nöjda och belåtna.Ha en bra dag, Gunilla.

Midlingur
0

Godmorgon!
Slutade jobbet klockan 9 idag. Tänkte åka till stallet idag, men inte göra något speciellt. Ta det lugnt ikväll, jobbar 16-22 imorgom.

Ha en bra dag alla!

dranto
0

God förmiddag!

Var så trött igår kväll att jag nästan somnade sittandes framför tv:n redan efter 21 :)
Och det va sååå skönt och gå och lägga sig.
Är himla nöjd med gårdagen men skönt att det nu dröjer ett tag tills nästa. Hästarna fäller nå fruktansvärt.

Är genomförkyld nu så tänker ta det lugnt idag.

Ha det gott alla!

Mulla
0

God Eftermiddag.

Precis hemkommen från jobbet. Idag var det en stressig dag. Pga vädret så fick jag stressmocka för att hästarna skulle komma in innan H-vetet braka lös! Nu är det snöstorm här. Usch…

Hade tänkt åka till mamma och pyssla med Miloin, men jag tror det får bli i morron istället, nu är hon ju så blöt av snön så jag kommer ju bara gno runt dammet.. Så i morgon får mamma ta in henne om det börjar snöa så hon är torr när ja kommer!

Men nu ska laga mat. Sedan blir det hundklubben med Arrak! För han behöver lite hjärngympa!

Ha en trevlig dag!

zettan
0

Glöm inte ta med sol och värme hem Mija Flört. Njut nu av en riktig skön semester.

Mija
0

#14 Jag ska göra ett försök med att ta hem sol och värme, njuta ska jag göra i fulla drag, det lovar jag Skrattande