Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 337 ggr
[Anna-N]
0

Glöm Inte!!!!

..att ställa tillbaka klockan en timme i kväll/natt!

Både vi o hästarna får alltså en timmes extra sömn :-). Kan behövas i detta höstmörker och för alla utställare som kommer hem sent i kväll!

Annette
0

Jag lovar att komma ihåg det! Annars ringer jag 1 timma för tidigt i kyrkklockorna i morgon.Flört

Milla
0

det blir nog inte alls populärt AnnetteFlört

Det är väl bäst att ställa dom innan man går och lägger sig. Usch nu är det verkligen höst

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

VeronicaP
0

ha tror jag gör det med en gång jag annars så kanske vi kommer jätte tidigt till jägersro i morrn Räcka ut tungan

Annette
0

#3. Gör det, så får du vänta framför TV:n i en hel timma om du skall se Crocodile Dundee.Flört

VeronicaP
0

# ha ha ja men då hinner jag ju iof med att kanske ta 2 cidrar ;-)

Pyttis
0

Klockan ställs om vid sänggåendet alltså vid midnatt ungefärFlört Fast vet ju förstås inte om hästarna vill ha sovmorgonFundersamiofs INTE jag heller! Uppe med tuppen som drar igång vid 05-tiden i mörkret! GALNING heter han, så klartFlört

Annette
0

#6. Gör dig av med Galningen.Flört

Pyttis
0

#7 Funderingarna går ditåt, men bara iblandFörvånad. I min lilla by tycker alla att han är ju sååå "charmig" MEN de bor ju inte så närbo GALNING som jag iofs! Men han är faktiskt både stilig och väldigt social, blir gärna handmatad och vilken gentleman sedan! GALNING = rasen STOOOR KOCHIN, silverfärgad. Sååå GALNING och jag fortsätter väl tiiiidigt vaknande ett tag till.Flört

Annette
0

#8. Herregud, handmatad, så nära skulle jag aldrig våga komma ett fjäderfä!Förvånad

cinna
0

Hmm, så dottern som vaknar när klockan står på 5.30 kommer att vakna när klockar är 4.30, Ja jisses vilket påhitt det här är…

RebeckaSvensson
0

Tack för påminnelsen, Anna! Ska inte missa det den här gången… Då får man en hel timmes extra tid till att plugga imorgon. Välbehövligt.

susanne-s
0

Tackar för påminnelsen, jag hade glömt om jag inte sett detta inlägg…………Generad

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

AnTeX
0

åååå ännu mer sovmorron:D:D

idag sov jag te 14.00;)

blir väl ngt liknande imorn:P

[Anna-N]
0

#11 #12. Vilken tur att man räddat er från total förvirring! Flört

#13. Men HUR kan man sova så länge?. Inte så konstigt kanske när man se när ditt inlägg är skrivet. Hm….Fundersam :-)

RebeckaSvensson
0

#14 Jag lyckades missa den lilla detaljen trots påminnelsen. Då har jag ytterligare en timme att sitta här idag :-)

Det är inte någa problem att sova så länge, beror ju på vad man gjort kvällen innan ;-)

AnTeX
0

haha idag blev det inte lika länge:/  de väckte mig:P