Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 491 ggr
ElisabethA
0

God morgon 4 mars

God morgon!
Idag ska jag till Boden en sväng annars har jag ledigt. Lär nog bli en del jobb med att isolera sadelkammaren idag, och det ska bli sååå skönt när det är gjort!

Hoppas alla får en bra dag!

sanne
0

God Morgon

efter en kväll med enorm migrän, då jag trodde jag tog avledon…men tog tydligen sonens pencillinFörvånad så var det inte konstigt att det inte gick bort… har legat hela natten med detta. Nu är jag ledig idag som tur är. Ska köra barnen till skolan nu sen ska jag till Granngården o handla lite till pållarna.

ha en bra dag alla !!!

runas
0

Idag slaskar det på nåt alldeles o på schemat står pälsvård av tjejerna, de fäller nåt grymt nu. Önskar så att jag betäckt förra året o nu hade stora magar att pyssla med, är så avis på er som har det. Men i år så ska de iväg o jag hoppas på friska bebisar nästa år.

Annars så rullar dagarna på, snart så är det väl ändå vår?

Ha en bra dag alla!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

shettismaffian
0

Godmorgon !

Här är mild grader och blask ute all snö som kom i måndags är snart borta. Fick höra igår av släktingar att de hittat tussilago vid Arlanda och blåsippor utanför Uppsala där de bor.

Igår körde jag min lilla fetknopp på volten, vart ett litet lättare dressyr pass, övade vända rättigenom, snett igenom och halvt igenom, satte upp koner att köra igenom mm det tyckte hon var kul.

Så blir kanske något liknande idag, är så blaskigt på vägarna där jag kör annars och på gräsmattorna så jag vill inte köra där av risken att trampa sönder, så då är volten bra.

Ni får ha en riktigt bra dag

helenep
0

God morgon det ser ut som solen kommer att bryta igenom molnen idag.

Jag och min bättre hälft ska ut och röja i hagarna i dag, inte världens roligaste jobb men tyvärr nödvändigt.

Önskar er andra något trevligare och en bra dag.

VeronicaP
0

God morgon .

Här är solen framme och jag har varit ute och tömkört Amadeus , han är jätteduktig och jag kan göra det helt själv och det är bra med tanke på hur lite han är tömkörd.

Ska snart hoppa in i duschen och köra och jobba , sen ska jag försöka hinna med att köra Bethoven en liten stund i kväll också.

Ha en bra dag.

Mulla
0

God eftermiddag

Idag har jag tillbringat förmiddagen på hundklubben med Arrak, körde lite rallylydnad. Han verkar tycka att det är jättekul så jag har faktiskt anmält till en rallylydnadskurs nu…Ska bli skoj..

Skulle vilja åka till mamma och träna Miloin idag igen men tyvärr så blev ju våran bil stulen för ca 2 veckor sedan så han står på verkstad i norrköping. Och den andra bilen har ju Ante till jobbet. Så här sitter man fast…

Tränade ju Miloin igår och gud vilken underbar häst jag har. Har ju haft funderingar på att sälja henne men dom försvann igår. Vilken underbar tjej, hon är mamma Gracia upp idagen på ALLA vis! Till och med humöret har hon efter Gracia!

Ikväll ska jag och Ante ta en tripp till Linköping. Ska köpa present till min Bror och syster.
Har inte en blekaste vad ja ska hitta på men vi hittar nog alltid nått!

Ha en bra dag!

icansson
0

God eftermiddag!

Idag är det härligt väder så ska ut o städa stallet o ta en promenad med någon av hästarna.

Ikväll blir det mys framför tv:n

ha de bra!

zettan
0

God eftermiddag

Nu har jag äntligen pallrat mig upp. Vaknade med värsta migränen i morse och har inte mått så bra. Men nu har man en så kallad go bakfylla som jag kallar de Tungan ute. Ska äta lite middag och så tänkte jag åka ut till hästarna och gå igenom dom med skrapan idag. Dom fäller ju som sjutton dom små liven.
Ha en fortsatt bra dag

Ninnii
0

God eftermiddag!

Här ligger man hemma och är sjuk. Min mamma hämtade Matilda på dagis vid 14 så jag hade hela förmiddagen för mig själv. Tycker inte om att vara sjuk, man orkar ju ingenting.

Ska gå ut och mocka om en stund, annars gör jag nog inget mer idag!

Ha det gott!

Trine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag.

Har varit ute o pysslat lite med pållarna, borstat ungkillarna verkat Crispa samt tagit lite kort.

Men det är tråkväder här + 3 och det började regna så jag smet in igen.Är allmänt slö o trött.

Ha en fortsatt bra dag!

Bilden är på killarna det är Zdeno som pratar med mig ..Min kelkille!Kyss