Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 343 ggr
[Anna-N]
0

God morgon 29/10

Har alla ställt om klockan?.Fundersam

Här hade vi dessutom -10 grader nu på morgonen. Riktigt kallt. Vintern har gjort sitt första besök. Hoppas iaf på en solig och fin dag.

Annette
0

God Morgon. Klockan ställdes om igår kväll, får väl ringa Fröken Ur för säkerhets skull.Flört

Vi har haft vår andra frostnatt. Igår var det snöblandat regn, men det smälte när det nådde marken.

VeronicaP
0

MOrrn Morrn , här är det lite mer än 3+ grader ute så ingen frostnatt ännu i allfall. Klockan ställdes om i gårkväll.

Snart ska vi köra ner mot Jägersro för dagens tävlingar , får väl hoppas att det inte ösregnar utan blir uppehållsväder.

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Glömde det här med att ställa klockan… den här gången också. Gör iofs inte så mkt för jag behöver vända tillbaka dygnet så jag kan somna på kvällarna och inte är vaken halva nätterna.

Frost här inatt, kallt fortfarande men solen skiner iaf.

Nu är sconesen klara så det är dags för lite frukost. Ha en bra dag, allihopa!

Hanna-D
0

God eftermiddag!

Vaknade tiiidigt (vad är det för fel på mig?!) och har varit ute ända tills nu. Underbart höstväder! I natt hade hästarnas badkar/hinkar frusit så nu har jag kopplat in Thermobarerna (?)

Nu dags för lunch Glad

tessie
0

Hej Hanna D Vad har du kopplat in för någonting har det med vatten att göra? Det är jättejobbigt nu när det blir kallt och hästarna skall ha sitt vatten som bara fryser hela tiden. Och dom måste ju ha sitt vatten annars får de kolik. hinken

Hanna-D
0

#5 Thermobar är ett eluppvärmt vattenkar.

www.thermobar.se

SannaHolmgren
0

Godkväll. På vårat lokala fjäll i sydvästra götaland hade vi snö i morse.

Daladis
0

# 6 Vad kostar Thermobar? Har tittat flera gånger men hittar ingen prisuppgift på sidan. // Erica

Annette
0

#8. Från 2750:- till 6200:-

Hanna-D
0

#8 Klicka på Butik i menyn så kommer priserna för de olika storlekarna upp.

Vi fick en ganska bra rabatt eftersom vi bor i närheten och kunde hämta baljorna själva.

Cattis
0

#10 I närheten? Var finns de ngnstans då?

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Cattis
0

Det är nu 4 minusgrader! Jag fryyyyser!

/Cattis

Annette
0

I morgon blir det långkalsonger för min del! Undra vad man skall klä på sig när det blir riktigt kallt.Flört

RebeckaSvensson
0

Här är det också 4 minusgrader. Kanske dags att införskaffa nya vantar då de andra försvann av ngn konstig anledning för ngn helg sedan…

Hanna-D
0

#11 PM:ar dig.

Hanna-D
0

#12 Förresten, det var ju inte såå kallt sa du Flört

Mannas
0

Här uppe i norr har vi bara-3 just nu.  Vilken tur att det finns shetlandsponny i fokus! Hade noll koll i morse att klockan skulle ändras…Men egentligen är det rätt bra då man får en timme till,man hinner sååå mycket mer.Om man skulle börja vrida klockan en timme tillbaka varje dag :)

Cattis
0

#16 Det VAR inte så kallt då du var på väg, men då du väl kom hade ju solen gått ner nästan och då var det minsann inte vidare skönt längre… :-)

/Cattis

VeronicaP
0

ha här är det +2 nu så undra om vi får vår första frostnatt nu eller inte , här har solen skinit hela dan men det var blåst så där lite lagom om man säger så *S* så det har varit jättekallt ändå.

RebeckaKihlberg
0

Go´kväll!

Nyss hemkommen efter först en lång dag på Jägersro, sista loppen för i år..och ett bra slut får jag säga, en sjätte placering och en tredje…första gången på auto (bakom bil) för honom på OK tider. ..mötte trots allt tufft motstånd.

Sen middag med hela stora familjen och nu ska jag duscha av mig helgen och gå å lägga mig!!

Daladis
0

#9 -Tack!