God morgon 5 Mars
God morgon
Idag känns de lite små kallt ute. Men har ingen termometer så jag vet inte om de är + eller - ute
. Ska strax åka till jobbet. Efter jobbet hoppas jag kunna ut och köra en runda med Rosa. Annars har jag inte så mkt planer
Ha en bra dag alla
Godmorgon!
I dag är det konferens i Kolmården som gäller! Vi ska på nått sätt få hälsa på hos lejonen!
Ha en trevlig dag!
Delad glädje är dubbel glädje :)
Godmorgon!
Nu snöar det igen, fy! Tar vintern aldrig slut?
#1 gud vad kul, klappa ett från mig!
Bra dag alla!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
God morgon!
Sitter på jobbet, har en annorlunda arbetsdag framför mig, kul med omväxling! I eftermiddag ska jag chipmärka lite hästar.
Ha en bra dag!

God morgon!
Har tagit det lugnt i morse vilket är jätteskönt! Hästarna ute och njuter i snöfallet. Det positiva är att vi har ljust häruppe nu ca 12 timmar om dygnet, vilket är jättehärligt! Ska eventuellt jobba idag - vi får se om jag behövs, annars ska jag skriva lite jobbansökningar och ringa lite folk.
Hoppas alla får en bra dag!

#1 då får du va försiktig, har hört att dom gillar blonda tjejer extra mkt
Här är nollgradigt idag men det blåser som tusan, så det ät inte skönt precis.. Har tagit ledigt idag oxå och idag ska jag klippa mig, något jag längtat efter hur länge som helst, så nu ska jag bli korthårig igen !!!
sen ska jag ta med fällskrapan ut till ungstona.. dom ser inte så kul ut med stora tofsar under magarna..
ha en bra dag alla !
I morse fick man en chock när man öppnade gardinerna, det vräker ner snö. I går var nästan all snö som kom igår bort töad och nu vräker det ner ny.
Känns lite overkligt då att de redan hittat tussilago och blåsippor här.
Jag som tänkt köra en sväng i dag me men får se hur det går i detta väder.
#1 Va spännande, hoppas det blir en rolig upplevelse.
Ni får ha en bra dag

Godmorgon! Här i Östhammar är det nollgradigt och väldigt fuktig luft, ganska tråkigt väder enligt mig. Igår gjorde vi färdigt ett grupp-PM, så nu på förmiddagen tänker jag ta mig lite ledigt från studierna och gå ut till hästarna. Blir kul att pyssla med dem i dagsljus för ovanlighetens skull!
#1 Passa dig Thiff, jag hörde att det finns ett avtal med din arbetsgivare och Kolmården…det gällde något med "naturlig avgång" av överflödig personal…
Här blåser det småspik, är grått och trist. Ska till jobbet på em och sedan ett fuck, förlåt, fackmöte!
Godmorgon,
Har slängt in lite i tvättmaskinen, har snart tvättat klart. Ska ta bort fårstängsel/hönsnät i hagarna idag. Det kommer två quarterhingstar till stallet på måndag, så deras hage måste vara i ordning tills dess. I helgen kommer en annan ponny också, stallägarens dotters nya foderponny.
Ikväll så blir det att slappa, sambon är sjuk.
Ha en bra dag alla!
God morgon!
Idag blåser det en del här. Det gör inte så mycket för jag kommer inte ut i allafall.
Inatt har jag åkt på maginfluensa. FY och blä vad jag tycker illa om det. Bill får vila idag.
Ha det gott!
God morgon
idag fyller man 20 år o ska bara ta det lungt hela dagen…Blir större kalas till helgen.
Ha en bra dag alla!
#11 Grattis!
Grattis!

grattis !
#11 Grattis! Dags för systemet då ?
Här är det +grader och blåser rätt så rejält nu tar det på snön.Har inte bestämt mig riktigt vad jag ska ta för mig det märks när jag kommer ut..Haft sovmorgon och sambo/pappa har tagit barnen och fixat iväg till dagis/skola.
Ikväll blir det bassängträning i 34´gradigt vatten, superskönt !

#11 Grattis
God förmiddag .
Här blåser det ritkigt rejält . ska snart åka och jobba , idag är ingen bra dag jag har så ont i mina knä idag och i nacken. Men det kan ju vara som sambon säger att jag går ju inte i mina gympadojor inomhus (har ju special inlägg där i) utan i *laddor* och det är ju plastmatta på betonggolv och det är de som gör att jag får ont, jag får väl försöka varva mellan laddorna och gympadojorna och se om det hjälper.
Igår fick Betis sin B-vitamin spruta och jag hoppas verkligen det hjälper.
tacka allihopa

#11 vad nice Jag fyller också år idag! fasst 22 annars kunde vi nästan va tvillingar. Hehe
Stort Grattis!
#19 va roligt hoppas din dag va lika bra som min
o grattis!!!!(i efterskott nu då)