Restid?
Hur långt/kort har du till stallet som inte har det hemma? Åker du bil, kommunalt går eller cyklar du? Hur mycket tid lägger du ner på åkandet till och från stallet?

Jag har ca 2,5 km ut till stallet så det tar ett par minuter med bil eller ca 8-10 min om jag cyklar.

Jag har 8 km till stallet. Det tar ca 10 min med bil.

Jag har kanske 300 meter till stallet! Så jag promenerar så klart vilket inte tar många minuter
hm vet inte hur långt jag har men tippar på 1 km tar ca 10 min å gå 2 min med bil :)
Jag har 2 mil till stallet, vilket är självförvållat då jag ville flytta hemmifrån ^^ Det tar tjugo minuter med bil från mig och tio minuter från jobbet.
lurvponnyn.vimeddjur.se
Ca 30 sekunder om jag går långsamt 

Jag har tio meter till stallet. 
Har 50 m till stallet och använder benen för att ta mig dit :)

#6-7 Vissa har det bra…
Jag vill också ha stallet hemma! 
Det är lite lustigt att jag har två mil till James när jag bor på ett stall xD
lurvponnyn.vimeddjur.se
Jag har också nära till stallet… sådär 75 m.
Har ca 50m!
jag har ca en mil till staller tar tio minuter med bil o med den hederliga gamla dt:n tar de en kvart.
Har ca 30 m till mitt stall och brukar promenera dit
Ja vad kan det vara , 30 m till ena ingången, brukar gå …
MEN jag har tagit bilen en ggn när en björn hade varit o rensat soptunnan nån timme innan jag skulle göra kväller med dom. Då var bilen/ heljuset ett himla trevligt sätt o känna sig trygg o mata o räkna in stona…
2,5 mil, åker buss dit.
#15: 
Ja, så har jag också gjort när rovdjuren har varit här. Känns bäst.
------
Annars brukar jag gå 50 meter….;-)
värst va alla ha nära t sina kusar.. Har sj ca 2 mil och åker buss dit, tar ca en halvtimme m buss dit och sen sen ca en halvtimme hem.. Så d blir en tråkig timme nästan som man tillbringar på buss.

Har ca 7 km.
det tar ca 12 min

nånstans mellan 15 och 20 meter, beroende på hur vid båge man tar över gårdsplanen
medarbetare på djurskydd.ifokus

Har ju inga nu men förut behövde jag bara gå runt knuten. Ca: 20 sekunder om man gick långsamt…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Samma som #20 :-)
Själv har jag 5 km bilväg, men bara 2,5 km gångväg till stallet. Det skulle ju vara bäst att ha stall hemma. Det blir mycket planerande när man ska till stallet med ex mat, arb. tider etc. Det är inte kul att vara hungrig i stallet och långt hem.

ca 40m ! brukar väl gå… men det där med bilen har hänt här oxå, att jag startat o tänt helljuset, när man ska ut på kvällen o är själv hemma, mkt skog runt omkring o jag är mörkrädd
Beroende vilken dörr jag går ut igenom har jag max 10 meter…
Men det har inte alltid varit så, sista tiden innan vi flytade hit hade jag drygt 1mil enkel resa. De blev många mil i bilen varje dag, för att släppa ut, fodra och ta in hästarna. Mornarna var rena mardrömen, ut med hästarna och sedan till dagis med barnen, stressigt värre innan jag landade på jobbet.
När det var som värst hade jag hästarna på tre olika ställen som alla låg ca 1 mil från varandra i olika vädersträck. Det var jobbigt att fara kors och tvärs.
Veritas odium paretFörvånad
samma som #6 :), har aldrig tagit bilen till stallet:)
15m sen är jag i stallet! Sen har min man varit så snäll så han har satt upp 4 stora strålkastare så när jag utanför dörren på kvällen så möts jag av dagsljus!
Ädelssons Sadelmakeri
När jag bodde på gården med mamma ( varsitt bostadshus ) var det kanske 40-50 meter till stallet.
När jag flyttade ihop med min man blev det hans föräldrahem 7 km längrebort, så nu tar det ca 8 minuter med bil.
Bara en fråga till er som bor sådär jättenära- 15,20 m, har ni inte problem med flugor?
Och bajslukt?
På sommaren går mina hästar precis bakom huset, och jag kan väl säga att ja, periodvis har vi gott om flugor!
Har ca. 10-15 meter till stallet. Tar inte många sekunder 
Har inte alltid haft det så lyxigt, sista stallet jag hyrde låg ca. 8 km hemifrån. Jag åkte 4 ggr per dag emellan när Elsa var bebis. Var himla drygt och dyrt om inte annat, både stallhyra och så alla bensinpengar man plöjde ner. En vinter pajade bilden så då fick jag gå, det var inte kul.
Amor vincit omnia 

ca 1,5 mil ca, 12-15 med bil.
#29 Näpp, inga flugor :-) Vi har ganska lite flygfän här på sommaren, det är ganska öppet. Luktar gör det inte heller :-)
Absolut inga luktproblem men det blir flugor att hålla efter. Men med lite framförhållning och planering går det bra att hålla flugbeståndet nere. Om inte barnen lämnar allt vidöppet utan skydd…
Veritas odium paretFörvånad

Har 3,2 km till stallet. Cyklar helst, men det blir (tyvärr) bilen lika ofta…

Har stallet hemma på gården.
En förutsättning för att jag ska kunna ha häst. Har inte energi nog att behöva ta mig till och från stallet..
Anna-Carin

Jag har ca 200 meter till stallet på vintern och på sommaren när jag kan gena genom skogen har jag ca 70 meter. Jag går (eller cyklar om jag har bråttom) och det tar några minuter.

Hra ca 8 km enkelresa och åker bil då det inte går några bussar upp till taigan ;)