Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 461 ggr
ElisabethA
0

God kväll 9 mars!

Idag har jag jobbat på förmiddagen i en åk tre. Det var en supertrevlig klass! Riktigt kul att vara vikarie när man kommer till en så härlig klass :)

När jag kom hem fixade jag lite i stallet, bostade hästarna innan jag traskade hem och började hugga ved. Har huggit några timmar nu, så jag är ganska mör…

Sambon började jobba idag efter tre månaders ledighet (!) så han hade lite ångest innan han skulle köra i morse *hehe*

Ha en fortsatt bra kväll!

sanne
0

go kväll

har haft en bra dag på jobbet och tur man har så goa jobbar kompisar som gör dagen lättare ! hade en jäkla otur när jag skulle sätta mig i bilen hem.. drog i huvudet i bildörren så illa att jag spräckte uppe vid ögat !! jag blödde o blev blå med en gång, så nu kommer jag få värsta blåtiran… så bli inte rädda ni som ser mig på Söndag, men då vet ni vem jag är ivf…

ska nu fixa lite mat o sen ta in busarna som får stanna ute en extra stund i idag, så skönt väder !!

ha en bra kväll

icansson
0

God kväll!!!

äntligen har det varit en dag med uppehåll utan varken regn eller snö..har sytt hela eftermiddagen o är äntligen klar med täcket. Ikväll ska jag ut till pollarna o pyssla lite.

ha en fortsatt trevlig dag

zettan
0

Men Sanne då hur bär du dig åt? Tungan ute.

polgara
0

Men Sanne, du får säga till bilen att den inte får slå så hårt nästa gång. Vi ses i Frillesås på söndag

Mulla
0

GoKväll!

Idag har jag jobbat förmiddag. Efter jobbet åkte jag till synsam för att få tid för synundersökning. Har  ganska ofta huvudvärk och den blir värre när ja kr bil så ja misstänker att de kan bero på det!

Sen åkte jag till mamma en sväng för att snacka lite skit.

Åkte hem och nu ligger jag här och tittar på tv och internet. Ska ta en kvällis med Arrak och sedan är det gonatt för min del!