Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 598 ggr
Hanna-D
0

God morgon 2009-03-10

God morgon

Är man riktigt klok som ställer klockan så här tidigt på sin lediga dag? Antagligen inte… Ska snart släppa ut hästarna, det är nog inte så populärt heller.

Funderar på att åka till Enköping och Nordpost lite senare idag, får se om jag orkar.

Hoppas ni alla får en trevlig dag!

polgara
0

God morgon!!!

Jaag sitter oxå uppe mitt i natten på min lediga dag, kan inte sova för ryggen värker. Funderar oxå på o åka o släppa ut kusarna om en stund. Idag får jag ta det lite lugnt.

Ha en bra dag alla shettis människor!!!

ingrid
0

God morgon!

Vaknade för ngn timme sen med migrän. *suck

Fördel vid den här tiden är att det är tyst och mörkt. Ska försöka somna om men är lite sugen på att sy klart den andra fölgrimman…. Läderkursen gav blodad tand.

Här får hästarna vänta med frukost. Ute är det ju redan Glad

Ha en bra dag

zettan
0

God morgon

Idag är man på benen och är feberfri. Så de blir till att åka till jobbet strax. Fick glädjande besked från försäkringskassan igår. Efter allt bnråk och slit har de förstått mina problem och deras läkare har godkänt mina problem. Så idag går jag åter ner till 50%. Så nu kanske man kan börja få tillbaka sin livsglädje och orka ta tag i inkärningarna ordentligt  på kvällarna och må bra.

Ha de gött//Sandra

runas
0

Godmorgon!

Här snöar det IGEN! Ska ut o jobba några pollar sen är det tänkt men det beror lite på vädret oxå.

Ska idag ta tag i vår maskerad dräkt till Shavf´s utställning i Gnesta, ska bli såå kul, härligt att som vuxen få klä ut sig o larva runt lite.

Ha en trevlig dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon .

Idag fyller våran äldsta 15 år , man tycker inte att det är länge sen de var små.

Så idag är det jobb och sen kalas ,.

Grattis Amanda på 15 års dagen.

Anette
0

God Morgon!

Har avverkat två av tre nätter så nu ska jag bara ut och fixa frukosten till pållarna sen ska jag sooova.

#5 Så söt.Glad Ja, liten blir stor och fort som attan går det…..

Ha en bra dag alla!

Charlotte-Aveback
0

#5: Grattis Amanda! Glad

ElisabethA
0

God förmiddag!
Är ledig idag och ska passa på att hugga ved. Måste dock börja med att lava om i vedboden så att vi kan skilja på veden vi ska använda inne och veden vi har när vi grillar på grillplatsen i trädgården… Det lär ta hela dagen och lite till.

Såg förresten ett konstigt djur i morse. Förmodligen var det en järv som traskade genom hagens bortre del, men det var svårt att se. Spåren i snön tyder på att det kan ha varit en i alla fall.

Hoppas alla får en bra dag!

Kris_J
0

#5 Hälsa och gratulera Amanda från migGlad

Veritas odium paretFörvånad

Trine
0

Go förmidda!

Här är det grådssigt väder, så trist…och nu börjar det snöa IGENSkrikandes..

Jag väntar på posten, har sålt en loksele och väntar på pengarna, då ska jag beställa en ny sele ! med lös brösta. Sen ska Trine o zdeno få arbeta.Skrattande( iof dom andra med..)

Ha en trevlig dag!

sanne
0

hej

gratta Amanda idag !!!

sitter på jobbet nu, o känner mig som huvudet gått igenom en mangel efter gårdagens krock m bildörren… suck va man ser ut. Ska försöka jobba lite ivf o sen ska jag bara ta det lugnt… not.. hösilage leverans idag så glada hästar blir det i em ! ska dra av lite päls på en del oxå…

ha en forsatt bra dag.

RebeckaSvensson
0

God eftermiddag.

#1 Nej, det är du nog inte Tungan ute

Håller på med mitt ex-jobb idag också, precis som de allra flesta dagarna. Har iaf en superbra handledare, skickade in det jag skrivit i lördags och har redan fått tillbaka det med kommentarer. De få kommentarerna som fanns är rättade/ändrade och därmed är litteraturstudien i det närmaste färdig. Efter att ha gjort 200 diagram igår har jag fortsatt med ett par 100 till idag. Fortsättning med resultat- och diskussionsdelarna blir det i ett par veckor till innan de delarna kommer att vara klara. Mycket jobb, men när resultaten börjar tillväxa i antal är det riktigt roligt och intressant.

#5 Hälsa Amanda och gratulera på födelsedagen!

Milla
0

God dag!

Jobbat idag eller om jag ska vara ärlig suttit i möte nästan hela dagen på jobb, fick lov att gå tidigare då Ida också fyller 15 år idag.

Gonk vi börjar bli riktigt gamla nu……….

Grattis Amanda!

Sanne ska du gå till läkaren idag?

Sitter och väntar på att Ida ska komma hem sen ska vi ut och äta, kalas blir på lördag.

GRATTIS IDA PÅ 15 ÅRSDAGEN.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

VeronicaP
0

#13 ha ha Millan vi blir inte äldre det är bara barnen som blir det ;-)

Gratta Ida idag från oss här på Slättens.

Amanda tackar för hälsningarna :-)

Charlotte-J
0

#13 Men Milla då, vadå äldre? Flört Själv har jag en dotter på snart 21 år och grabben fyllde 16 år i lördags. Sen har jag ju mina 2 småtjejer också men dom är ju små än, bara 11 och snart 7 Flört

Så hur gammal tror du jag känner mig Glad

Amor vincit omnia Kyss

sanne
0

Millan, jag har pratat m dem, o gick hem från jobbet… mår kanske inte så jätte bäst… men jag har ringt ivf…

hälsa IDA !!! gratta henne så får jag fixa något tills ni kommer.

Charlotte-Aveback
0

#13: Grattis Ida! Glad

Frickan_mary
0

haha jaja tack alla som skrev grattis te mej här ^^ !

VeronicaP
0

#18 vilken fin svenska du skriver ;-) det du har lärt dig i skolan kan jag tro hehe