Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett13-bruks
Läst 1151 ggr
Hanna-D
0

Talangjakt 2009

På begäran Glad

16/5 Riala, Norrtälje, RPAF - Eva Gudmundsson & Carina Lockwall

24/5 Ekerö, Shetland Öst - KG Svensson & Elisabeth Ljungstorp

Hanna-D
0

I dagsläget har jag tyvärr inte hört talas om fler än dessa!

PP
0

Det är nog så att det ges möjlighet till talangjakt för tvååringarna i mån av plats. I Örebro t ex, har det hittills blivit maximerat antal med bara treåringar (utom möjligen första året/n där det deltog någon tvååring).

SaraDoos
0

Tack tack!

Synd att det var så långt borta Skrikandes hoppades att vi skulle ha något här nere i södern.

AnnaLundin
0

#2 - det är nog optimistiskt att tro, men ni får gärna försöka övertyga min lokala ponnyavelsförening om att de ska ta emot tvååringar till talangjakt i samband med treårstestet till hösten om ni vill.
Själv börjar jag känna mig som en tjat- och- gnällkärring eftersom de inte verkar uppskatta mina försök att komma med förslag på aktiviteter… Skrikandes (jo, jag har även erbjudit mig att hjälpa till)

runas
0

dum fråga kanskeSkäms men vad är en talangjakt? Trodde Ekerö datumet var för 3-års test? Är det samma sak eller?

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Cattis
0

#5 Vi kommer att ha talangjakt i samband med treårstestet. De gör samma sak, men kan inte få utmärkelser tex.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

runas
0

#6 ahh, då förstår jagSkrattande!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//