Talangjakt 2009
På begäran 
16/5 Riala, Norrtälje, RPAF - Eva Gudmundsson & Carina Lockwall
24/5 Ekerö, Shetland Öst - KG Svensson & Elisabeth Ljungstorp
I dagsläget har jag tyvärr inte hört talas om fler än dessa!

Det är nog så att det ges möjlighet till talangjakt för tvååringarna i mån av plats. I Örebro t ex, har det hittills blivit maximerat antal med bara treåringar (utom möjligen första året/n där det deltog någon tvååring).

Tack tack!
Synd att det var så långt borta
hoppades att vi skulle ha något här nere i södern.
#2 - det är nog optimistiskt att tro, men ni får gärna försöka övertyga min lokala ponnyavelsförening om att de ska ta emot tvååringar till talangjakt i samband med treårstestet till hösten om ni vill.
Själv börjar jag känna mig som en tjat- och- gnällkärring eftersom de inte verkar uppskatta mina försök att komma med förslag på aktiviteter…
(jo, jag har även erbjudit mig att hjälpa till)
dum fråga kanske
men vad är en talangjakt? Trodde Ekerö datumet var för 3-års test? Är det samma sak eller?
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

#5 Vi kommer att ha talangjakt i samband med treårstestet. De gör samma sak, men kan inte få utmärkelser tex.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#6 ahh, då förstår jag
!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//