Avkommor till Back to Square one sökes!
Letar efter avkommor till Back to Square one. Har själv ett sto e. honom Spektras Thira Så jag letar lite resultat till avkommorna och bilder tack!

Tack, förutom dom?

Det är svårare att leta efter. Webstamboken visar resultat från avelsvärderingar och SSS utställningar. De lokala ponnyföreningarnas utställningar redovisas vad jag vet inte på något gemensamt ställe.

Hmm, tänkte mer om dte var någon här inne som hade avkommor o så, men allt är av intresse, ibland finns ju en del på sukuposti oxå men jag tänkte om jag hade missat något :)
Har du hört med Spektras stuteri? Katarina hade ju honom på station ett par år om jag inte minns fel. Borde ju finnas bilder/info på hennes hemsida? 
Delad glädje är dubbel glädje :)

Tack!!! Berätta gärna om de har några meriter :)

Tack!!! Berätta gärna om de har några meriter :)

Happy Zorry har gått treårstest och är utställd. Resultaten finns i webstamboken.

Tack! va kul! Tycker det är roligt att man visar sina shettisar på treårs!

Spektras Pärla fick hoppdiplom på 3-års -07 - bild finns på www.shetlandsponny.com under treåsrtest
Spektras Legacy fick gångartsdiplom i somras - bild finns på samma ställe
Spektras Pride visades i Älmhult i höstas, har bild på honom i datorn hemma
Hasselbos Garibaldi finns bild på i Resultat älmhult-tråden
Spektras Funny Page fick diplom si somras och bild finns under diplomston på shetlandsponny.com
Spektras Pocahontas fick diplom förra året - bild finns på samma ställe
Spektras Prinsessa fick diplom -06 - bild finns som ovan. Tyvärr finns hon inte i livet längre 
Almdalas Juni fick diplom -06 - bild finns som ovan
Gastronom ska visas nu i Norra Åsum, ska se till att ha kameran i högsta hugg! Han var väldigt söt som fölunge i a f

#12 Tack för all hjälp! Tycker det är roligt att veta lite mer om vad syskon och föräldrar har gjort och det har jag mig en stor hjälp på vägen!

Tackar för alla bilder!! Skulle gärna vilja lägga ut bilden på Thiras helsyster om jag får på hemsidan, vem har tagit fotot?
Kul att se såmånga fina avkommor :)
Nej, nu skrev jag fel, mamman till Salut är Saturday Surprise

Tack :D
17 Du får gärna använda bilden, skriv att fotot är taget av Hasselbo stuteri!

Tack tack!

Förstår att ni saknar henne hon ser helt underbar ut!

Är här inne för sällan det är en sak som är säker, detta har jag missat helt!
Thiffany har helt rätt, Busen var på station hos oss på Spektra under fyra säsonger. Spektras Thira är en helt underbar, snäll, trevlig, kelig liten tjej. Här kommer en bild på henne som liten. Titta gärna in på min hemsida, har några avkommor kvar och har skrivit en del om Busens avkommor födda hos mig.

Gud så söt hon var! Får jag använda bilderna på min hemsida? Hon är fortfarande underbart snäll och mysig! Helt underbar!
Vet någon var bor Back To Square One och är han tillgänglig i avel? Jag bor i norra Finland och söker efter minihingst från norra sverige, för min ministo efter Östertorps Illuster.
#33 Back to Square One bor hos sin min bekanting lillika "Busens" matte Asta Lundwall i Haparanda. Det borde gå att hitta hennes telefonnummer och annat genom att söka på internet. Alternativt så kontaktar du mig genom pm så lämnar jag ut Asta's telefonnummer den vägen.
Jag skickade e-mail till dig zaba!